Exact hetzelfde hier. Heel de week mopperen als ik om 7u weer te lang heb gesnoozed en me hard moet haasten. Zondag 6u met een big smile uit het bed.Dit valt toch goed mee? Je kan de 105km starten tot 13u, das redelijk laat al. Resultaat is natuurlijk wel dat je dan wel veelal allemaal op de baan gaat zitten.
En uit de werkweek. Opstaan om te fietsen is allemaal geen probleem hier. Om 5u opstaan om tegen half 8 te kunnen vertrekken voor de Fleche in Spa? No problem. In de week opstaan om eens op tijd te beginnen: ***drukt om 7u15 nog eens op de snooze button***
Om eerlijk te zijn start ik ook wel liever vroeg met rijden, ook als ik 'maar 100km' doe. Dan ben je op een schoon uur terug en heb je nog iets aan uwen dag. Als ge pas om half 11-11u vertrekt is uwen dag gepasseerd tegen da ge terug binnen zijt... wat fine is als ge naar niks of niemand moet kijken maar als ge een gezin hebt is dat minder leuk.
Hier ook een vroege starter. Op tijd thuis zodat ik nog met de kleine en vrouw iets kan doen op zondag. Zelfs vroeger toen ik alleen was vertrok ik liever vroeger. To each their own I guess.
. Opstaan om te fietsen is allemaal geen probleem hier. Om 5u opstaan om tegen half 8 te kunnen vertrekken voor de Fleche in Spa? No problem. In de week opstaan om eens op tijd te beginnen: ***drukt om 7u15 nog eens op de snooze button***
. Gisteren heb ik alleen een toer gereden en ik zat ook om 9u op mijn fiets.