SomeDude
Banned
Maar staat daar haar op?Niet zoals de echte toerist met een respectabele bierbuik!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar staat daar haar op?Niet zoals de echte toerist met een respectabele bierbuik!
met een ladyshave duurt misschien iets langer maar heb schrik om snijwonden op te lopen met een mesje, mijn baard doe ik ook met een scheermachientjeOk.
Hoe ontharen jullie je benen?
Eind mei ga ik 1 dag gaan fietsen naar de Ardennen met mijn broer en een vriend ter voorbereiding op onze Vogezen trip in Juni. Iemand nog een leuke pittige route (eventueel gpx) rond de 100km? Streek is eender al gaat de voorkeur naar langere beklimmingen.
).Wat maakt die sokken zo speciaalWassen jullie je kousen bij je kledij? Ik heb enkel maar kousen van sockeloen waar enkele vrij dure tussen zitten. Nu was ik die altijd met de hand omdat ik bang ben dat ze gaan verkleuren bij de andere kledij.

Dat ze gepersonaliseerd zijn. En zijn eigenlijk van stof ook totaal anders dan bvb northwave sokken. Kan het niet echt uitleggen, maar is iets speciaals.Wat maakt die sokken zo speciaal![]()
Ja daar hebben ze mijn maat nergens.. Chinezen met hun kleine voeten.Ik heb gisteren aero sokken besteld op Aliexpress. Ik ben benieuwd binnen een week of 3
mijne zoon heeft er zo gehad om wedstrijden te rijden. Die zijn goed zolang je ze niet te veel draagt, naar het einde van het pisteseizoen was de rek er redelijk uit (en dat zijn maar een tiental wedstrijden)Ik heb gisteren aero sokken besteld op Aliexpress. Ik ben benieuwd binnen een week of 3

Ik heb er ook ooit van "Giro" gekocht, dat was hetzelfde verhaal. Kunnen nog goed dienen als vodje om de overtollige wax van mijn ketting te halenmijne zoon heeft er zo gehad om wedstrijden te rijden. Die zijn goed zolang je ze niet te veel draagt, naar het einde van het pisteseizoen was de rek er redelijk uit (en dat zijn maar een tiental wedstrijden)![]()
. Voor duurzaamheid moet je ze inderdaad niet kopen.Als die relatief recent gekocht is, zou ik gewoon customer care even mailen. Die smijten nogal snel met vouchers twv het aankoopbedrag, dus zeker het proberen waard. Zou alleszins niet mogen, ik heb er zelf 3 (Pro team, brevet collectie en lightweight) en totaal niet deze slechte ervaring mee.Bij deze, vond alleen de nieuwste broek maar ziet er al zo uit. Kan je nog eens gebruiken om op de rollen mee te rijden maar meer ook niet. Volledig uitgerafeld aan niet zo kritieke plaatsen terwijl zeem er nog ok uitziet.
![]()
![]()
goed dat je 't aanhaalt inderdaad, die hebben echt een heel goede service. Crash replacement met 40% korting e.d..Als die relatief recent gekocht is, zou ik gewoon customer care even mailen. Die smijten nogal snel met vouchers twv het aankoopbedrag, dus zeker het proberen waard. Zou alleszins niet mogen, ik heb er zelf 3 (Pro team, brevet collectie en lightweight) en totaal niet deze slechte ervaring mee.
Op Reddit hebben ze het goed verwoord.goed dat je 't aanhaalt inderdaad, die hebben echt een heel goede service. Crash replacement met 40% korting e.d..
Dat is toch ook een deel van de kost
ik heb dat gevoel ook bij Maap, dat is voor mij niet meer dan een merkje dat opeens schijtveel geld vraagt voor een product en daardoor als high-end wordt aanzien. Vragen ze €50 voor een broek, ze verkopen er geen enkele.Op Reddit hebben ze het goed verwoord.
“Die hun meuk is zodanig duur en van zulke goedkope kwaliteit dat ze hun broek niet scheuren door er enkele gratis weg te geven”.
Weliswaar in het Engels natuurlijk
Er zijn toch aan alles grenzen. Castelli is al niet goedkoop. Maar als je dan gaat kijken naar maap, assos en konsoorten dan trekt je toch zeer grote ogen.
Een broek van de 265€ dat is toch wel alle schroom voorbij.
Heb hetzelfde gevoel bij Pas Normal Studios, dat is nog een prijscategorie hoger en eigenlijk crimineel welke prijzen die vragen.ik heb dat gevoel ook bij Maap, dat is voor mij niet meer dan een merkje dat opeens schijtveel geld vraagt voor een product en daardoor als high-end wordt aanzien. Vragen ze €50 voor een broek, ze verkopen er geen enkele.
Een snelle blik op de eerste pagina van Van Eyck geeft me deze resultaten voor Craft en Northwave.Ik heb nochtans redelijk wat sobere en dus stijlvolle kledij van Craft en Northwave. Helemaal niets mis mee imo.
Heerlijke shirts inderdaadBij Rapha vind je ook dit, lekker ingetogen.
![]()
![]()