Ik zou dan toch eerder kijken om uw budget wat op te krikken, om eerlijk te zijn. You get what you pay for, en voor 90 eur (wtf zelfs) of tegenwoordig 350 zal dat niet veel zijn. Niet dat dat per se slechte fietsen zijn, maar je moet al een quasi perfect onderhouden fiets hebben (wat deze me niet lijken) wil je niet de komende weken met flink wat kosten zitten voor een algemeen onderhoud, nieuwe banden, nieuwe ketting, wellicht een nieuwe cassette, mogelijks nieuwe kabels,... en dan zit je al aan een rekening die in de buurt van uw fiets zelf komt en heb je er nog geen minuut op gereden.
Ik zou eerder eens kijken dan bij Decathlon voor een nieuwfiets. Voor 750 euro kan je daar toch met wat meer vertrouwen de weg op, zonder daar nu een topfiets van te maken. Tweedehands zou je voor deze prijs ook wel een fiets met velgremmen en Shimano 105 moeten kunnen vinden voor deze prijs, als die goed onderhouden is heb je gewoon veel meer bang for buck. Ver onder deze prijs zou ik eerlijk gezegd niet gaan.
RACEFIETS VOOR RECREATIEF GEBRUIK RC500 ZWART SCHIJFREMMEN
RACEFIETS VOOR RECREATIEF GEBRUIK RC500 ZWART SCHIJFREMMEN aan €700. Fiets verder en vaker met onze meest comfortabele racefiets ooit. Ervaar het plezier van schijfremmen, de specifieke vormgeving en de Shimano Sora-groep.www.decathlon.be
Op Decathlon had ik inderdaad al eens gekeken. Die RC500 spreekt me namelijk enorm aan, maar valt jammer genoeg niet binnen mijn budget... De RC100 zou dan wel weer in mijn budget pasen, het zo eerder dan een keuze worden tussen deze RC100 (zekerheid van geen schade) of een 2dehands (met mogelijks kosten)
RACEFIETS VOOR RECREATIEF FIETSEN VOOR HEREN RC100 GRIJS
RACEFIETS VOOR RECREATIEF FIETSEN VOOR HEREN RC100 GRIJS aan €350. Ontdek de perfecte fiets voor beginners: door het enkele kettingblad weet je altijd in welke versnelling je zit! Comfortabel dankzij de banden van 32 mm. Leef je uit op verharde en onverharde wegen!
. Nu zet ik hem rond de 3 bar.