Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik ook heel goed begrijp. Ik zal daarom altijd rustig afwachten of ik door mag. Indien niet en het gaat me echt te traag zal ik altijd zeggen langs welke kant ik ga inhalen, en natuurlijk niet waar het onmogelijk is. Natuurlijk zal ik ook altijd de persoon bedanken wanneer ik langs hem zit. Moeilijker is het echt niet hoor. Beetje respect en vriendelijkheid en je bent al heel ver.Op een cyclo tocht of mtb tocht erger ik me meer aan mensen die denken dat ze beter zijn en dan op onmogelijke plaatsen inhalen. Dat valt vooral op als je met een beginner meegaat.

Ik heb net het omgekeerde op de baan. Ik klim vlotjes waar dat een zwaargewicht aan het parkeren is en die eikel gaat dan vlugger naar beneden om me de pas af te snijden waardoor ik de graskant in mocht.Wat ik ook heel goed begrijp. Ik zal daarom altijd rustig afwachten of ik door mag. Indien niet en het gaat me echt te traag zal ik altijd zeggen langs welke kant ik ga inhalen, en natuurlijk niet waar het onmogelijk is. Natuurlijk zal ik ook altijd de persoon bedanken wanneer ik langs hem zit. Moeilijker is het echt niet hoor. Beetje respect en vriendelijkheid en je bent al heel ver.
Ik jaag me over het algemeen ook veel minder op wanneer ik in een afdaling achter iemand hang die me net met een gewone mtb in de klim heeft ingehaald dan wanneer het iemand is met zo een e-mtb. Ik had maar wat sneller moeten klimmen denk ik dan. Maar soms word je tijdens het klimmen ingehaald door zo iemand van wie je gewoon ziet dat er fysiek nog wat werk aan de winkel is, maar die wel met zo ne e-mtb op turbo rijd en je bijna van je sokken rijd. Als ik daar dan direct terug achter hang in de afdaling kan ik me wel serieus opjagen. Moet dat echt ??? Vorig jaar op een VTT in de Ardennen had ik dezelfde idioot zo 4 afdalingen op rij voor me hangen. Toen was ik het moe en heb ik er voor gezorgd dat hij bij me uit de buurt bleef![]()

. Gisteren tijdens een klim nog ingehaald door iemand die minstens 30 kilo zwaarder was dan mij en met ne gewone mtb reed. Niets anders dan respect daar voor. En indien die mij ophoudt tijdens de afdaling heb ik daar heel weinig problemen mee. Moest die op ne elektrische gezeten hebben daarintegen...Op de rollen gestaan?Maat zijn +-3 jaar oude Canyon Ultimate is dit weekend gebarsten aan de achtervork.
Bergaf aan het rijden op zware kassei en plots gewoon in 2, nooit mee gevallen oid,...
Benieuwd hoe ze bij Canyon gaan reageren, maar is wel héél zuur.
Ben eens benieuwd.. Normaal heb je maar 3 jaar crash replacement..Maat zijn +-3 jaar oude Canyon Ultimate is dit weekend gebarsten aan de achtervork.
Bergaf aan het rijden op zware kassei en plots gewoon in 2, nooit mee gevallen oid,...
Benieuwd hoe ze bij Canyon gaan reageren, maar is wel héél zuur.
Dat is één van de redenen dat ik niet graag op de weg rij.Ik erger me alleen aan auto's
Op de rollen gestaan?
Als canyon er niet in tussen komt is dat wel makkelijk te herstellen bij zo een carbonreparateur. Van prijs zal het ook goed mee vallen.Nee, ook geen lakschade te zien van een val ofzo, gewoon plots los in twee
![]()
CEBAB803-FE2-F-4-E7-B-8-C56-12-AEB6910872
Image CEBAB803-FE2-F-4-E7-B-8-C56-12-AEB6910872 hosted in ImgBBibb.co
Volgens mij kan dat perfect gerepareerd worden. Een frame bestaat volledig uit carbon matjes die aan elkaar hangen (beetje simpel uit gelegd) dus dat zal niet minder stevig zijn door daar een nieuw carbon matje te leggen. (weeral simpeler uitgelegd dan hoe het is, maar iemand die dit als job doet kan dit wel)Ik stel mij wel de vraag hoe dit ten eerste is gebeurd. En of dit gewoon terug legit wordt na een carbonreparatie.
Is volgens mij gewoon even stevig hoor. Als je zo een zwart ongelakt frame ziet dan kun je mooi al die carbonmatten zien. Dan zou het ook op al die plekken kunnen breken.Ik zou zo veel bang hebben bij elk putteke in de weg dat dat gewoon opnieuw zo breken.
Nee, ook geen lakschade te zien van een val ofzo, gewoon plots los in twee
![]()
CEBAB803-FE2-F-4-E7-B-8-C56-12-AEB6910872
Image CEBAB803-FE2-F-4-E7-B-8-C56-12-AEB6910872 hosted in ImgBBibb.co
Carbonherstel zal inderdaad stukken goedkoper zijn dan een nieuw frame.Als canyon er niet in tussen komt is dat wel makkelijk te herstellen bij zo een carbonreparateur. Van prijs zal het ook goed mee vallen.