SomeDude
Banned
Ik stond ook stil op de zounk vrijdag en was alleen. Was wel 2m voor de top, maar heb last als het zo steil is om vooraan voldoende gewicht te hebben dat wiel op de grond blijft, achteraan voldoende dat ik grip heb en conditioneel ookOrganisatie is inderdaad top. Ook op voorhand inschrijven via de site vind ik een serieuze plus, gewoon qr code laten scannen en weg. Als je cash moet betalen en het is 6 euro staat iedereen daar toch met een briefje van 10 of 20, is altijd miserie. En dan moet iedereen zijn fiets nog in de stalling gaan zetten ook.
Wel geregeld wat opstoppingen, op de zoenk stapte iedereen rond ons af. Gelukkig konden we daar nog door. Op andere stukken wel voet aan grond moeten zetten. Er is precies toch aardig wat volk post corona beginnen mtb'n die nog wat aan hun techniek moeten werken.

Morgen eens zien want mtb staat nu helemaal plat vooraan dus band er eens afnemen
. Gelukkig konden we daar nog door. Op andere stukken wel voet aan grond moeten zetten. Er is precies toch aardig wat volk post corona beginnen mtb'n die nog wat aan hun techniek moeten werken.
.