Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Welke dot moet ik checken?Heb mij ingeschreven voor de SRMR.Zal in de toekomst wel vaker gebeuren.

Ik krijg de tracker pas ter plaatse, dus antwoord volgt in augustus.Welke dot moet ik checken?![]()

Zelfs geen cap number op voorhand? Ik zie het wel als de deelnemerslijst wordt gepubliceerd, veel Belgen doen er sowieso niet aan mee.Ik krijg de tracker pas ter plaatse, dus antwoord volgt in augustus.![]()
Ook in Hasselt en Genk is er kans op regen tot 9uin de Limburg blijft het droog![]()

Echte mannen rijden met een 54! Ik ben geen echte man dus ik rij ook met 50Vorige week eens voor de eerste keer zelf m'n ketting van koersfiets vervangen want was duidelijk aan vervanging toe. Dan ook maar ineens de cassette mee vervangen. Zit echter met probleem nu dat als ik veel kracht op pedalen zet, bv bij het vertrekken aan een groen licht schiet m'n ketting bijna iedere keer door.
Ketting is exact even lang als de vorige en ook 11-speed. Ik vermoed/vrees dus dat ik mss het grote kettingblad vooraan ook ga moeten vervangen... Wat denken jullie? Is die versleten?
![]()
Had ook al even zitten googlen voor een Ultegra 6800 kettingblad van 50t maar dat is dus precies echt nergens te bestellen... 52t en 53t nog wel maar ben ik niets mee.
Als ik op m'n klein blad fiets heb ik er geen last van maar dat is obv ook wat idioot![]()

Lijkt even lastig om te vinden :/Dat is versleten ja. Bij bike-components over 3 weken leverbaar. 5800 past daar trouwens ook gewoon op.
Persoonlijk is de overstap naar 52t echt wel een voordeel mij persoonlijk.Echte mannen rijden met een 54! Ik ben geen echte man dus ik rij ook met 50

Je hebt een paar maand geleden eens je FTP gepost… ik herinner mij dat dat niet spectaculair was (lees: alleszins minder dan 350, zelfs minder dan 300?).Persoonlijk is de overstap naar 52t echt wel een voordeel mij persoonlijk.
Een 54 is goed als je Wout Van Aert heet![]()
Je hebt een paar maand geleden eens je FTP gepost… ik herinner mij dat dat niet spectaculair was (lees: alleszins minder dan 350, zelfs minder dan 300?).
Wel in dat geval is er geen enkel scenario waar jij beter af bent met een 52 dan met een 50.
Tenzij je graag uw grote kransen slijt (de lichtste), graag 70rpm rijdt of uw ketting graag scheef hebt.
Een 52 is een pseudopiemelverlenger. Het dient tot niks als je solo geen 40km/u kan vasthouden op het vlakke.
Ik heb er ook 1, maar die gaat eraf van zodra hij versleten is. En in goeie dagen heb ik (net geen) 300FTP en rij ik op cyclo’s in groep vaak 45. Nooit heb ik mijn 11 nodig, nooit.
Ik had 52 en ben overgestapt op 50Persoonlijk is de overstap naar 52t echt wel een voordeel mij persoonlijk.
Een 54 is goed als je Wout Van Aert heet![]()