Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik weet niet of dit een standaard lengte is of dat het een beetje van merk afhangt. Maar het zou kunnen dat jij inderdaad nood hebt aan meer ruimte naar achter dan de “doorsnee” fietser.Ik rij voorlopig gewoon door met mijn oude schoenen hoor.
De gleuven heb ik gewoon langer gemaakt dat de fitter ze overal kan zetten waar hij wil. En dat is perfect gelukt trouwens. Geen idee waarom ze niet standaard zo lang zijn.
Ah das een andere kwestie.Ik rij voorlopig gewoon door met mijn oude schoenen hoor.
De gleuven heb ik gewoon langer gemaakt dat de fitter ze overal kan zetten waar hij wil. En dat is perfect gelukt trouwens. Geen idee waarom ze niet standaard zo lang zijn.

Voor ons blijf je voor altijd 32
Ik heb de fully nog eens van stal gehaald nu het mooi droog ligt. Zalig toch, klimt zoveel beter dan mijn ht (off-road é).
Mijn nieuwe leeftijd in km's gereden, perfect gepast tot net op de oprit 40,0 km.

. Life is good 
Ik heb alleen maar oog voor de lange seatpost
Die dropper maakt zijn naam wel waar natuurlijk, die dropt een meter naar beneden.![]()
Ni de langste maar de scheefste! Is dat ook goed?Maar wie heeft dé langste?