De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Testritje gedaan met nieuwe fiets, kon mij niet langer bedwingen. Echt wel wennen, veel zwaarder gevoel vooraan en moet alles op stuur verzetten want staat niet goed

Scalpel

De remote lock heeft het al begeven, moest die mee verplaatsen en bij vastzetten vijs breekt dat al af 😢 had nochtans moment op laagste staan
Heb dat ook eens afgebroken bij een val, gaat u niet veel geld kosten om te laten maken. Ik denk dat ik bij Van Eyck voor 25 euro had.

Heb dat ook eens afgebroken bij een val, gaat u niet veel geld kosten om te laten maken. Ik denk dat ik bij Van Eyck voor 25 euro had.
Of gratis, en als ze lastig doen dan zeg ik dat ze dan wel de correcte dropper moeten installeren (die van op de factuur) ipv die er nu op staat :unsure:

Van bij den Albert?
Ik ga geen namen noemen :p
Maar heb het bij al meer gehoord (bij verschillende FM) dat door problemen om aan onderdelen te raken er wel eens iets anders wordt opgezet zodat hem kan afgeleverd worden ipv nog maanden te moeten wachten

Weet niet precies welke ze er hebben opgezet, maar snel zoeken lijkt me dat qua prijs (en gewicht) ongeveer hetzelfde te zijn

Je weet dat er een sticker van de winkel op je achterbrug plakt 😁?

Het was niet om kwaad over hem te spreken ofzo. Onderdelen vinden is inderdaad een hele opdracht dezer dagen.

Op zich hoeft dat ook geen probleem te zijn zolang
1) de onderdelen gelijkwaardig zijn van niveau / prijs en vooral
2) de klant daarover geïnformeerd wordt...

Je weet dat er een sticker van de winkel op je achterbrug plakt 😁?

Het was niet om kwaad over hem te spreken ofzo. Onderdelen vinden is inderdaad een hele opdracht dezer dagen.
Op de andere kant hangt ene van Sven Nys
Ik doe gewoon wat aan commerce van de streek!

Op mijn koersfiets hangt ook een sticker van een fietsenmaker nu, had de originele er af gedaan maar waar ik hem had binnengestoken heeft er een opgeplakt. En krijg dat er dus niet zomaar af pff

Op de andere kant hangt ene van Sven Nys
Ik doe gewoon wat aan commerce van de streek!

Op mijn koersfiets hangt ook een sticker van een fietsenmaker nu, had de originele er af gedaan maar waar ik hem had binnengestoken heeft er een opgeplakt. En krijg dat er dus niet zomaar af pff
Daar zou ik toch totaal niet tevreden mee zijn! Welk recht heeft die fietsenmaker om dat te doen?!

Terug
Bovenaan