Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wedden voor €50 dat het niet de link is waardoor de ketting de geest geeft?Een Shimano ketting met KMC missing link afleveren op een fiets![]()

Zal morgen rekeningnummer sturen want had ze er af gedaan om te ontvetten zodat ik squirt kan gebruiken en er terug opgedaan en ik draaide eens stevig rond en de missing link vloog eraf!Wedden voor €50 dat het niet de link is waardoor de ketting de geeft geeft?![]()
Ze denken aan uw gemak!Een Shimano ketting met KMC missing link afleveren op een fiets![]()

Welke?Testritje gedaan met nieuwe fiets, kon mij niet langer bedwingen. Echt wel wennen, veel zwaarder gevoel vooraan en moet alles op stuur verzetten want staat niet goed
ScalpelWelke?
had nochtans moment op laagste staanHeb dat ook eens afgebroken bij een val, gaat u niet veel geld kosten om te laten maken. Ik denk dat ik bij Van Eyck voor 25 euro had.Scalpel
De remote lock heeft het al begeven, moest die mee verplaatsen en bij vastzetten vijs breekt dat al afhad nochtans moment op laagste staan
Of gratis, en als ze lastig doen dan zeg ik dat ze dan wel de correcte dropper moeten installeren (die van op de factuur) ipv die er nu op staatHeb dat ook eens afgebroken bij een val, gaat u niet veel geld kosten om te laten maken. Ik denk dat ik bij Van Eyck voor 25 euro had.

Van bij den Albert?Of gratis, en als ze lastig doen dan zeg ik dat ze dan wel de correcte dropper moeten installeren (die van op de factuur) ipv die er nu op staat![]()
Ik ga geen namen noemenVan bij den Albert?

Op de andere kant hangt ene van Sven NysJe weet dat er een sticker van de winkel op je achterbrug plakt?
Het was niet om kwaad over hem te spreken ofzo. Onderdelen vinden is inderdaad een hele opdracht dezer dagen.
Op mijn koersfiets hangt ook een sticker van een fietsenmaker nu
Beter gewoon niets #marginalgains #weightweeniesMetalen plaatje ftw, details matter.
Daar zou ik toch totaal niet tevreden mee zijn! Welk recht heeft die fietsenmaker om dat te doen?!Op de andere kant hangt ene van Sven Nys
Ik doe gewoon wat aan commerce van de streek!
Op mijn koersfiets hangt ook een sticker van een fietsenmaker nu, had de originele er af gedaan maar waar ik hem had binnengestoken heeft er een opgeplakt. En krijg dat er dus niet zomaar af pff