De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Als het zo specifiek is zou ik naar een winkel gaan. Heeft Van Eyck niet een groot deel schoenen staan? Voor mtb weet ik dat Barracuda in Waver (vroeger) een schoenenmuur had waar toch een héél deel schoenen stond.

Als het zo specifiek is zou ik naar een winkel gaan. Heeft Van Eyck niet een groot deel schoenen staan? Voor mtb weet ik dat Barracuda in Waver (vroeger) een schoenenmuur had waar toch een héél deel schoenen stond.

Ik vind Van Eyck(in Sint Pauwels) tegenvallen voor schoenen, de schoenen staan/stonden(ik ben er al zeker 2 jaar niet geweest) lukraak tussen/op de rekken.

De meeste keuze qua schoenen heb je volgens mij bij Hopmans in Bergen op Zoom, en nog aan de scherpste prijs ook.

Nu we het toch hebben: ik zoek een schoen, geschikt voor brede voorvoet & dunne hiel, waarbij het plaatje redelijk ver naar de tip alsook binnenkant kan worden gemonteerd, en die zich bovendien leent tot hike-a-bike aka stappen wanneer het echt niet anders kan. Iemand die een vage richting heeft om te beginnen zoeken?
Kijk eens bij Lake

Ik vind Van Eyck(in Sint Pauwels) tegenvallen voor schoenen, de schoenen staan/stonden(ik ben er al zeker 2 jaar niet geweest) lukraak tussen/op de rekken.

De meeste keuze qua schoenen heb je volgens mij bij Hopmans in Bergen op Zoom, en nog aan de scherpste prijs ook.
Idd bij van eyck is het maar pover van schoenen. Om nog maar te zwijgen van de onvriendelijkheid van die rosse achter de kassa in Menen.

Fashion for Cycling in Lotenhulle mensen.
Een hele wall (mooi uitgestald) van elk merk.

(Geen aandelen, gewoon grote fan - ook al zijn ze daar ook niet super vriendelijk)

En moet je dat slot dan bijhebben? Of wat gebeurt er als je fiets gestolen wordt zonder duidelijke inbraak/schade aan slot? Dus bv weggepakt aan café, in je tuin, ...
Hmm, dat zou ek es specifiek moeten opzoeken. De logica lijkt me dat er altijd een slot zit tussen de fiets en de 'dief'. Dus als em binnen in de garage staat, zorgen dat die op slot is. Staat em aan café, dan wel een fietsslot rond.

Is enkel de 2 sleutels niet genoeg?
Wat als je uw fiets nergens aan kan vasthangen en dieven uw fiets zo inladen. Of wat als de dieven het doorgeslepen slot meenemen?

Iemand ervaring me Revel MTB´s? Zag dat nieuwe lokale fietsenhandelaar deze verdeelde maar vond er voor de rest niet veel Belgische handelaren van. En bijgevolg ook niet veel ervaring/feedback.
Schone maar prijzige beestjes wel.

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met fietsen op het dak? Hoe praktisch is dit?

Ik ben tot nog toe enkel trekhaak gewend maar ga van job veranderen, dus ook van bedrijfswagen. De huidige stock hybride wagens is al zeer beperkt, met trekhaak bijna niet te vinden, vandaar dat ik dakdragers overweeg.

#firstworldproblems

bjpuofxd11c61.jpg

Plus ontzettend veel luchtweerstand bij het rijden, dus... Nee, dan liever met de zuignap of met riempjes op het kofferdeksel.

Ik ben tot nog toe enkel trekhaak gewend maar ga van job veranderen, dus ook van bedrijfswagen. De huidige stock hybride wagens is al zeer beperkt, met trekhaak bijna niet te vinden, vandaar dat ik dakdragers overweeg.

#firstworldproblems
Dakdrager en trekhaak zijn hier geen optie dus is het op het dak te doen met een seasucker. Ben een zeer tevreden gebruiker.

#firstworldproblems
Hier dakdragers van Thule (https://www.thule.com/nl-be/bike-rack/roof-bike-racks/thule-proride-_-598002) op een Mercedes C300. Marcheert perfect. Zowel voor Koersfiets, MTB en gewone stadsfietsen.

Terug
Bovenaan