Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons rijdt ene mee, veruit de beste van de groep. Die heeft champagne in zijn bidon, en drinkt onderweg naar een TT al een paar slokken daarvan ook.Hier 75km gebold op Zwift. Een halve dag gewerkt, dan in de champagne gedoken met de collega's, thuis gekomen en de rollen op. Zelden zo vlot 2u op Zwift gebold, gevaarlijk precedent dit.
Koude koffie zoals Merckx hé, voor onderweg!Bij ons rijdt ene mee, veruit de beste van de groep. Die heeft champagne in zijn bidon, en drinkt onderweg naar een TT al een paar slokken daarvan ook.
Blijkbaar deed Freddy Maertens dat vroeger ook.
"Als ze zeggen dat Eddy Merckx, de superkampioen, zot is. Dan is heel de wereld zot hé!" (24:10).
"Zie gij Eddy Merckx ni geiren?"
Alcohol zorgt voor een wat euforisch gevoel, haalt de remming weg. Slecht kan dat niet zijnBij ons rijdt ene mee, veruit de beste van de groep. Die heeft champagne in zijn bidon, en drinkt onderweg naar een TT al een paar slokken daarvan ook.
Blijkbaar deed Freddy Maertens dat vroeger ook.

Kan u zeggen uit eigen ervaring dat dit dus niet zo isAlcohol zorgt voor een wat euforisch gevoel, haalt de remming weg. Slecht kan dat niet zijn![]()

Tgoh, misschien inderdaad wat in strijd met "de vibe" van wat de Festive500 eigenlijk is, maar iemand die 500km op zijn trainer kan zitten en daarbij niet rijp wordt voor het gesticht verdient zo'n badge evengoed.

Ik vind dat met de speedpedelec ook erg fijn, in de winter door het holst van de nacht fietsen, alleen die kegel van je eigen verlichting voor jou zichtbaar, voor de rest misschien wat sterren aan de hemel.En van het weer heb je 's nachts geen last hoor. Je ziet toch niets van de lucht of van het landschap, dus perfect om wat langs zielloze steenwegen en repititief akkerland te baggeren.
Zo fris als een hoentje! Nu zijn het familiale verplichtingen, maar ik pers er straks waarschijnlijk nog wel een ritje uit, om wat profijt te hebben van de stevige bries uit het oosten.Hoe zou het met @Mr.Fingers zijn gesteld?
In één keer of op 8 dagen tijd?Ik ben op zich ook wel akkoord dat 500km op uw trainer rijden een prestatie is, hoor.![]()
Ook op 8 dagen tijd. 500km op de rollen is toch iets te saai voor mij. Alhoewel je op Zwift je het wel wat makkelijker kan maken natuurijk. Zet u achter een pace partner en de kilometers vliegen voorbij.In één keer of op 8 dagen tijd?

.