Mr.Fingers
Well-known member
Niets. Overpriced voor wat ze bieden, maar de kleuren, layout van de laklaag en het model zijn wel zeer mooi.Wat is er zo fantastisch aan die 3T exploro?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niets. Overpriced voor wat ze bieden, maar de kleuren, layout van de laklaag en het model zijn wel zeer mooi.Wat is er zo fantastisch aan die 3T exploro?
Wat mij betreft tellen corona-jaren dubbel. Laat dus maar komen!Ik denk dat we zo een Jaegher wel verantwoord krijgen eens we wat dichter tegen de midlifecrisis gaan zeker?![]()
Brompton bedoel je?Even minder sexy topic: iemand toevallig weet van fietswinkels die Bronton's in stock hebben?

Er stond eerst Wontonton, we hebben het allemaal gezien.Staat er toch![]()
4000 is een bedrag dat ik nog aan een fiets zou durven geven, dat is zo'n beetje mijn grens (mentaal dan, 't is niet dat ik nu €4000 op overschot heb liggen voor een nieuwe fiets). Een aantal fietsen heb ik bewust wat minder uitgegeven, en dan geleidelijk aan beginnen upgraden om er volledig mijn goesting mee te doen (waarvan eentje ondertussen al verkocht) - part of the fun.Voor 4000€ heb je JUIST de frameset & vork.
1,87 m hier en mij werd ook een L voorgesteld voor een Lux Trail. Enorm getwijfeld voor een XL, maar die Trail variant heeft wel een iets langere reach dan de normale Lux, dus dat zou wel goed moeten komen.Het is ook wel een trend om een racer (te) klein te kopen en een MTB (te) groot.
Ik ben met mijn 1m86 ietsje groter dan gemiddeld (al halen de BG-dwergen het gemiddelde wel serieus naar beneden) en kreeg bij zowel mijn Endurace CF als mijn Lux een 'L' voorgesteld.
Ik heb het advies gevolgd, maar bij de Endurace heb ik soms het gevoel dat een M ook goed ware geweest, en een Lux in XL had zeker ook gekund.

Jouw Grizl heet wel mounts op de voorvorkIk had/heb ook zo een zwak voor een Standert Pfadfinder maar ben uiteindelijk maar een sukkeltje met een Grizl geworden.
![]()

bij bikefitters kun je een zadeldrukmeting laten doen. Zo kunnen ze bepalen welk zadel goed is voor je.Ik zou eens een ander zadel voor op de racefiets willen proberen. Waar moet ik opletten bij de aankoop, is er een manier om te bepalen welk zadel bij jou past? Of is het eerder uitproberen en indien slecht terugsturen?
Het handigste imo is dat je ergens naar een fietsenwinkel gaat waar ze testzadels hebben die je dan een 2-tal weken kan testen en dan ziet of ze goed zijn ja dan neen.Ik zou eens een ander zadel voor op de racefiets willen proberen. Waar moet ik opletten bij de aankoop, is er een manier om te bepalen welk zadel bij jou past? Of is het eerder uitproberen en indien slecht terugsturen?
). Tempo Argo heeft dat probleem eigenlijk volledig opgelost. Wat natuurlijk ook kan is dat de Aliante gewoon versleten was.Iemand nog een codeke van Futurum op overschot?
4000 is een bedrag dat ik nog aan een fiets zou durven geven, dat is zo'n beetje mijn grens (mentaal dan, 't is niet dat ik nu €4000 op overschot heb liggen voor een nieuwe fiets). Een aantal fietsen heb ik bewust wat minder uitgegeven, en dan geleidelijk aan beginnen upgraden om er volledig mijn goesting mee te doen (waarvan eentje ondertussen al verkocht) - part of the fun.
Verbzaingwekkend genoeg, is mijn koersfiets nog volledig stock....(financiën hebben daar ongetwijfeld iets mee te maken)
De volle €8000 voor zo'n jaegher, kan ik eigenlijk niet verantwoorden voor mezelf.