Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de winter zou ik met een uw gewone bril rondrijden.Mensen die hier rijden met fietsbrillen op sterkte ?
Ik heb nogal een hekel aan lenzen en ga nu eindelijk op zoek gaan naar een fietsbril op sterkte maar nu blijkt dat dit niet zo makkelijk is. Ga ik hiervoor bij een fietswinkel of bij een optieker ?
Alsook, is het nodig om apart een zomer en winterbril aan te schaffen ?
Werkt een fietsbril in de winter beter dan een gewone dagdagelijkse bril ? Dan heb ik het vooral over de druppels die op de glazen komen en niet zozeer de aerodynamica.
Ik heb een fietsbril met leesbrilvakjes. Dat werkt Ok, niet echt duur.Mensen die hier rijden met fietsbrillen op sterkte ?
Ik heb nogal een hekel aan lenzen en ga nu eindelijk op zoek gaan naar een fietsbril op sterkte maar nu blijkt dat dit niet zo makkelijk is. Ga ik hiervoor bij een fietswinkel of bij een optieker ?
Werkt een fietsbril in de winter beter dan een gewone dagdagelijkse bril ? Dan heb ik het vooral over de druppels die op de glazen komen en niet zozeer de aerodynamica.
Heb enkel nodig voor ver zicht.Ik heb een fietsbril met leesbrilvakjes. Dat werkt Ok, niet echt duur.
Je mag toch niet buiten als je besmet bent?Zou het kwaad kunnen om een rustig toerke te fietsen met een coronabesmetting? Ik zit hier al een heel week stil en begint tegen te steken.
Symptomen zijn er voorlopig eerder beperkt als in: moest ik niet getest zijn geweest zou ik het niet geweten hebben.
Mensen die hier rijden met fietsbrillen op sterkte ?
Als hij op zen eentje buiten gaat fietsen doet hij daar niemand kwaad mee hoor. Beetje sporten lijkt me, zeker mentaal gezien, echt wel gezond.Je mag toch niet buiten als je besmet bent?
Als je fysiek geen symptomen hebt kan je volgens mij gerust wel een rustig toertje fietsen. Maar ik zou het zeker en vast wel rustig houden. Collega's van mij die besmet zijn geweest zonder al te veel symptomen (lees: een grote verkoudheid, zonder koorts of andere symptomen) zeiden toch dat ze er veel last van hadden.Zou het kwaad kunnen om een rustig toerke te fietsen met een coronabesmetting? Ik zit hier al een heel week stil en begint tegen te steken.
Symptomen zijn er voorlopig eerder beperkt als in: moest ik niet getest zijn geweest zou ik het niet geweten hebben.
Ja dat bedoel ik niet. Als je juist controle krijgt thuis en je bent er niet dan heb je het wel zitten natuurlijk.Als hij op zen eentje buiten gaat fietsen doet hij daar niemand kwaad mee hoor. Beetje sporten lijkt me, zeker mentaal gezien, echt wel gezond.
Is er controle voor het feit of mensen effectief thuis in quarantaine zitten? Op papier misschien wel, maar aangezien ze overal volk te kort hebben op elke dienst lijkt het me straf als het effectief gebeurd.Ja dat bedoel ik niet. Als je juist controle krijgt thuis en je bent er niet dan heb je het wel zitten natuurlijk.
Sorry maar quarantaine is quarantaine.Als hij op zen eentje buiten gaat fietsen doet hij daar niemand kwaad mee hoor. Beetje sporten lijkt me, zeker mentaal gezien, echt wel gezond.
Al eens buiten gekeken! Wat een hondenweer!!Zou het kwaad kunnen om een rustig toerke te fietsen met een coronabesmetting? Ik zit hier al een heel week stil en begint tegen te steken.
Ja er is controle. De wijkagent komt hier iedere dag wel naar 1 die in quarantaine zit.Is er controle voor het feit of mensen effectief thuis in quarantaine zitten? Op papier misschien wel, maar aangezien ze overal volk te kort hebben op elke dienst lijkt het me straf als het effectief gebeurd.
Ze doen niet liever bij ons. Een wijkagent kiest zijn eigen uren en de zondag zijn ze dubbel betaald.Het coronavirus (net als het vaccin) geeft een verhoogde kans op een ontstoken hartspier. Daarom wordt ook afgeraden om gedurende de quarantaine niet te sporten.
Het is jou leven en jou hart, dus je doet er uiteraard mee wat je zelf wil!
Edit: controle op zondag? hahahahaha.