Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou ik nu ook weer niet zeggen.Ja, maar hij loopt dan wel gewoon helemaal leeg. En zal waarschijnlijk sneller leeglopen omdat er een beetje lucht weglekt langs de hieldraad.
Vroeg ik me ook al af eigenlijk...Iemand toevallig ervaring met de carbon wielset van Mantel zelf? Krijgen vrij nette reviews op mantel zelf.
pics or it didn't happen
Lijkt me idd ook wel een goeie prijs voor de set, zeker als je ziet dat alleen het achterwiel op Mantel al 449 kost, https://www.mantel.com/be/bontrager-aeolus-elite-50-tlr-disc?autocomplete=1.![]()
Wheelset Bontrager Aeolus Elite 50 TLR Disc Black
Een hoogwaardig, uitmuntend presterend full-carbon schijfrem racewiel dat is uitgerust met alle aero en prestatievoordelen van een hoog 50mm carbonvelg.www.hopmansfietsgigant.nl
Iemand ervaring met deze wielset? Lijkt me ook een goede deal?
zotte fiets.

![]()
Wheelset Bontrager Aeolus Elite 50 TLR Disc Black
Een hoogwaardig, uitmuntend presterend full-carbon schijfrem racewiel dat is uitgerust met alle aero en prestatievoordelen van een hoog 50mm carbonvelg.www.hopmansfietsgigant.nl
Iemand ervaring met deze wielset? Lijkt me ook een goede deal?
Knappe fiets!Ik heb die toen ik mijn fiets bestelde deze meegekozen om de standaard alu wielen te vervangen, heb 340 euro moeten opleggen toen, wat goedkoper was dan rechtstreeks een SL6 pro te bestellen. Begrijpen wie kan.
De wielen zijn redelijk zwaar, maar niet heel windgevoelig. De kwaliteit is zonder meer goed volgens een bevriend fietsenmaker (niet degene waar ik mijn fiets heb gekocht).
![]()
Dat lijkt mij wel gezien de garantie en geen gewochtsbeperking.Knappe fiets!
Ik rij met een Trek Emonda SL5 2020, deze hebben nog de standaard Affinity Disc wielen. Lijkt me echt een basis set, al vind ik er niet zoveel informatie over.
Daarom zou ik de fiets ook wel graag een upgrade geven, en dan lijkt me prijs-kwaliteit zo'n Elite 50 set wel geschikt?
Goed om weten! Ben nog in afwachting van mijn huidige fiets, maar aan die korting, is het misschien niet slecht om die al te kopen.Deze middag een Sram Rival Power Meter op de kop getikt voor 160 EUR. Staat aan 182,01 op bike-components.de en nog eens 15% extra korting met de code RYF9BRVH. Lijkt me wel een topdeal, werkt met alle AXS groepen. Zal het zelf gebruiken op mijn Force AXS groep.
![]()
SRAM Rival DUB Power Meter Upgrade Kit
The Rival DUB Upgrade Kit by SRAM, a crank arm with power meter axle, allows for left-sided power measurement on any bike with a Rival DUB crankset. Information regarding the return of batteries and electrical equipment: Information on the return andwww.bike-components.de
Dat lijkt mij wel gezien de garantie en geen gewochtsbeperking.
Mijne is overigens de emonda 2021 SL6, waar dan de carbon 50mm wielen bijgekocht zijn. De standaard wielen hebben ze teruggenomen.
Goed om weten! Ben nog in afwachting van mijn huidige fiets, maar aan die korting, is het misschien niet slecht om die al te kopen.
Ik dacht de cranck lengte te vinden op de website, maar die staat er niet vermeld, iemand een idee waar je die wel zou vinden?
https://www.scott-sports.com/be/en/...-bike-carbon-black?article=286423047#geometry
Medium, maar over de huidige frames is er niets te vindenHangt voor een deel af van de bike size. Maar meest voorkomend is 172,5.

Je kan er redelijk zeker van zijn dat het 172,5 zal zijn.Medium, maar over de huidige frames is er niets te vinden![]()

Geen idee, heb nooit met alu velgen gereden…En qua performance tov de Affinity set, moet ik daar iets verwachten denk je?