Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NorthwaveWelk merk van fietsschoenen raden jullie aan voor iemand met een brede voet?
Ik heb echt heel brede voeten en ben zeer content van mijn Spiuk schoenenWelk merk van fietsschoenen raden jullie aan voor iemand met een brede voet?
Dat wordt eigenlijk altijd gezegd, maar ik heb echt smalle voeten en die Northwave Revolution 2 (en de MTB-variant Rebel 2) die ik heb zitten bijzonder snug. Daar geraak je met brede voeten nooit van je leven in.Northwave
Shimano hangt af welk model ook. De rc701 zijn wel breed maar de sphyre is dan weer smal.Dat wordt eigenlijk altijd gezegd, maar ik heb echt smalle voeten en die Northwave Revolution 2 (en de MTB-variant Rebel 2) die ik heb zitten bijzonder snug. Daar geraak je met brede voeten nooit van je leven in.
Shimano lijkt mij zeker gepast, Fizik en Sidi helemaal niet.
Once you go LAKE you never go back ;-)Welk merk van fietsschoenen raden jullie aan voor iemand met een brede voet?
NorthwaveWelk merk van fietsschoenen raden jullie aan voor iemand met een brede voet?
Shimano heeft een wide variant van de meeste van hun schoenen.Welk merk van fietsschoenen raden jullie aan voor iemand met een brede voet?
Over het algemeen klopt dat ook voor Northwave maar dan vooral op entry level. Ik heb één keer via internet één van hun high end modellen gekocht met mega korting en die waren plots heel anders van pasvorm (smaller).Dat wordt eigenlijk altijd gezegd, maar ik heb echt smalle voeten en die Northwave Revolution 2 (en de MTB-variant Rebel 2) die ik heb zitten bijzonder snug. Daar geraak je met brede voeten nooit van je leven in.
Shimano lijkt mij zeker gepast, Fizik en Sidi helemaal niet.
Klopt idd. En fizik is ook niet altijd smal. Ik heb de R1 en die hebben een gewone pasvorm. Niet smal en niet breed en van maat kon ik mijn gewone schoenmaat nemen.Over het algemeen klopt dat ook voor Northwave maar dan vooral op entry level. Ik heb één keer via internet één van hun high end modellen gekocht met mega korting en die waren plots heel anders van pasvorm (smaller).
Bij mij zou de 830 zelfs niet meedoen. De 530 is identiek qua mogelijkheden, enkel qua navigatie mis je het zoeken naar adressen maar goed, en kost 100€ minder.Mijn Edge 820 hangt mijn botten uit
Na 3 jaar is de batterij echt niet goed meer, zeer jammer…
Toch aan het rondkijken voor nieuwe gps, maar ik twijfel tussen de Roam en de Edge 830. Dno why, maar de Roam heeft precies een streepje voor…