De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Er is nu een limited edition Grail beschikbaar met SRAM Rival ETAP en carbonnen wielen, voor (voor die specificaties) zeer weinig geld.

full_2022_grail-cf-sl-8-ltd-I_3029_P11_P5.jpg
Kvind hem prachtig :love2:

Niets tegen roos hé! Ik rij zelf rond met zo roze tour de tietema sokken ! 🤭

Verkocht Canyon een aero met roze tinten kocht ik hem mogelijks ook. 😅
De vraag die ik mij dan stel is hoe combineer je zulke roze sokken met de rest van uw kledij?

In het donker is mijn fiets paars dan ben ik in Anderlecht veilig? :unsure:
Net niet. Dat is denk ik de clue :P
Ik moet zeggen zo een supersix in EF livery dat kan ik wel smaken.

Knalroze sokken als de rest van uw uitrusting Blauw of geel is. Nee dat zie ik toch minder zitten :P

liever iemand in teamkit dan weer iemand in een zwarte broek en trui hoor :P
De EF kit is echt wel mooi, mooiste van het peloton in mijn ogen. Maar als iemand met de kit van pakweg DQS of Lotto wilt rijden dan doen ze maar.

We gaan de Britse ziekte toch niet overnemen en proftuitjes verbieden voor niet profs.

Vind je een pro team hun kit mooi en ben je fan veel plezier heeft niemand last van.
Seriously?

Dat doet ge toch niet aan? Idem als gasten die in een regenboogtrui of belgische drie kleur rondrijden...

Op de voetbal ziet ge toch ook geen volwassenen in hun Barcelona outfit naar de training gaan? Dat is toch echt voor kinderen?

Seriously?

Dat doet ge toch niet aan? Idem als gasten die in een regenboogtrui of belgische drie kleur rondrijden...

Op de voetbal ziet ge toch ook geen volwassenen in hun Barcelona outfit naar de training gaan? Dat is toch echt voor kinderen?
Sorry hoor dat ik een broek van de lotto heb en een truike van DQS (wel een rood dus dat is redelijk uniek) :p

Goh wat kan mij dat schelen wat een ander aandoet. Als iemand graag in de belgische driekleur rondrijdt, why not? Is zelf ook niet mijn smaak maar bon.

Vergelijking met voetbal gaat ook niet volledig op imo, aangezien je normaal traint en speelt in het gerief van je club.

Dat die outfit van EF prachtig is, das wel een feit natuurlijk!

Seriously?

Op een voetbaltraining draag je de kleuren van je voetbalclub dus een echt goede vergelijking is dat toch niet.

Terug
Bovenaan