Je hebt natuurlijk Carbon wielen en Carbon wielen.Trek had toch ook een checkpoint met carbon wielen en rival groep voor 4k? Dus zou dan denken dat bv Cube dat ook wel heeft voor 3,5k.
Deze op de canyon zijn al van deftige kwaliteit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt natuurlijk Carbon wielen en Carbon wielen.Trek had toch ook een checkpoint met carbon wielen en rival groep voor 4k? Dus zou dan denken dat bv Cube dat ook wel heeft voor 3,5k.
Kvind hem prachtigEr is nu een limited edition Grail beschikbaar met SRAM Rival ETAP en carbonnen wielen, voor (voor die specificaties) zeer weinig geld.
![]()
Grail CF SL 7 Race CSR
Ride in the colours of the CANYON//SRAM Racing Team, and experience incredible gravel performance and versatility. Built around a frame that inherits all the important design innovations of the flagship Grail CF SLX, this bike unites eye-catching aesthetics, a special gravel geometry, and superb...www.canyon.com
![]()

Niets tegen roos hé! Ik rij zelf rond met zo roze tour de tietema sokken !Hebben ze die ook voor mannen?
☺
De vraag die ik mij dan stel is hoe combineer je zulke roze sokken met de rest van uw kledij?Niets tegen roos hé! Ik rij zelf rond met zo roze tour de tietema sokken !☺
Verkocht Canyon een aero met roze tinten kocht ik hem mogelijks ook.![]()
Ik gok op een EF kit of volledig in rapha rozeDe vraag die ik mij dan stel is hoe combineer je zulke roze sokken met de rest van uw kledij?

De vraag die ik mij dan stel is hoe combineer je zulke roze sokken met de rest van uw kledij?
Dit dus, je kan niet genoeg opvallen in het verkeer de dag van vandaag !Boeit toch niet, gewoon alles bij elkaar smijten.
Lekker gekke combinaties maken![]()

In het donker is mijn fiets paars dan ben ik in Anderlecht veilig?![]()
En dan fietsen door Molenbeek of Anderlecht.

Net niet. Dat is denk ik de clueIn het donker is mijn fiets paars dan ben ik in Anderlecht veilig?![]()

Ik gok op een EF kit of volledig in rapha roze
We gaan de Britse ziekte toch niet overnemen en proftuitjes verbieden voor niet profs.
Enkel de renners van die ploeg en -12 jarigen mogen met een tenue van een profploeg rijden.
Seriously?We gaan de Britse ziekte toch niet overnemen en proftuitjes verbieden voor niet profs.
Vind je een pro team hun kit mooi en ben je fan veel plezier heeft niemand last van.
Sorry hoor dat ik een broek van de lotto heb en een truike van DQS (wel een rood dus dat is redelijk uniek)Seriously?
Dat doet ge toch niet aan? Idem als gasten die in een regenboogtrui of belgische drie kleur rondrijden...
Op de voetbal ziet ge toch ook geen volwassenen in hun Barcelona outfit naar de training gaan? Dat is toch echt voor kinderen?

Weet niet van de nieuwe generatie maar de oude dat zeem is maar meuh imoVan rysel all the way !
Als je al ander (beter) gerief hebt gehad dan blijft van rysel toch in uw last liggen hoorVan rysel all the way !

Op een voetbaltraining draag je de kleuren van je voetbalclub dus een echt goede vergelijking is dat toch niet.Seriously?
Dat doet ge toch niet aan? Idem als gasten die in een regenboogtrui of belgische drie kleur rondrijden...
Op de voetbal ziet ge toch ook geen volwassenen in hun Barcelona outfit naar de training gaan? Dat is toch echt voor kinderen?