Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb een GPS mount van giant met onderaan een gopro adapter, werkt super.Zijn er hier mensen die een mount gebruiken voor hun Wahoo Bolt én verlichting (of GoPro adapter)?
![]()
Ah ja true en goed om weten! Maar ik betaal nu wel liever ietske meer deze keer dan met een 25 jaar oude fiets van 10,5kg en 26/11 cassette bergen te beklimmen@veloke fietskoffer kan je huren ook he

Maar waarom zou je dat ooit doen als je voor 150euro een fiets huurt?@veloke fietskoffer kan je huren ook he
Omdat het uw eigen fiets is?Maar waarom zou je dat ooit doen als je voor 150euro een fiets huurt?
Het kost u meer om uwe fiets mee te pakken op het vliegtuig + huur koffer + ze smijten met die koffers bij bagageafhandeling + slijtage aan uwe fiets + tijd om den boel ineen te steken en te demonteren.
Waarom zoude uwen eigen velo dan meepakken...
+ Heel veel kans op andere positie, geen vermogensmeter, ..Omdat het uw eigen fiets is?
Niet superveel ervaring met huurfietsen, maar vaak toch van enkele treden lager dan je eigen fiets, nee?

Pas op uw eigen fiets is vaak toch wel plezanter hoor.Maar waarom zou je dat ooit doen als je voor 150euro een fiets huurt?
Het kost u meer om uwe fiets mee te pakken op het vliegtuig + huur koffer + ze smijten met die koffers bij bagageafhandeling + slijtage aan uwe fiets + tijd om den boel ineen te steken en te demonteren.
Waarom zoude uwen eigen velo dan meepakken...
Van mijn ritten buiten van die afstand was ik zelf als beginner niet zo moe.Het heeft wel voordelen maar ik kan zelf niet verklaren hoe. Maar ik merk wel dat ik van lange solo tochten te doen een veel hoger gemiddelde krijg op mijn korte intensieve ritjes.Jup, das het nadeel van een huurfiets. Je bent niet zeker. Nu ja, gezien de Canarische eilanden echt bekend staan als fietseilanden en de shop zeer goede ratings heeft en nagenoeg jaarlijks de fietsen vernieuwd, maak ik mij weinig zorgen. Worst case ga ik wisselen na een dag.
Gisterenavond laat langste zwiftritje ooit gereden. Ondertussen oa naar de docu 'De Nacht Van Vlaanderen' gekeken. Best een aanrader. Wel serieus onderschat hoe zwaar 3u+/100k+ op zwift is. Kapt er serieus in.Van mijn ritten buiten van die afstand was ik zelf als beginner niet zo moe.
Ik vraag me wel af wat het voordeel is (if any) van deze rit tegenover 3x 1u trainen gedurende de winter.
Ik vraag me wel af wat het voordeel is (if any) van deze rit tegenover 3x 1u trainen gedurende de winter.
Heel die races trekken op niks. De meesten schrijven zich express in een lagere categorie in om te kunnen winnen.Voor de zwift racers hier, hoe weet je in welke categorie je best zit? Zal allicht eens bij de D's starten om te zien wat het geeft. Maar bepaalt zwift zelf uw categorie obv FTP ofzo?
Op basis van Watt/kilo normaal maar zoals @straight_six houden ze er zich niet aanVoor de zwift racers hier, hoe weet je in welke categorie je best zit? Zal allicht eens bij de D's starten om te zien wat het geeft. Maar bepaalt zwift zelf uw categorie obv FTP ofzo?
Gohja je hebt daar enkel uwzelf mee eh.Heel die races trekken op niks. De meesten schrijven zich express in een lagere categorie in om te kunnen winnen.
Op elk platform vind je wel programma's die je een topconditie beloven op pakweg 6u per week. Werken die programma's? Absoluut. Alleen kijken die vooral op de korte termijn.Ik vraag me wel af wat het voordeel is (if any) van deze rit tegenover 3x 1u trainen gedurende de winter.