Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lezyne Micro drive setje. Lange batterijduur, voldoende licht vooraan om te zien waar je gaat, en 270 graden aan licht achteraan, zodat je ook van opzij zichtbaar bent.Iemand tips voor fietsverlichting (voor en achter) om tijdens de wintermaanden 's avonds toch nog te kunnen gaan fietsen?
hoe minder ervaring, hoe meer kans ze zal genieten van een fully.Ik zou voor mijn madam een e-mtb huren en wat rondtoeren in bossen rond houffalize.
Ik kan daarbij kiezen tussen een hardtail en fully (Specialized Levo). Is maar 5€ verschil. De moeite om die op ne fully te zetten of zou die daar niets aan hebben (wetende dat ze 0 MTB ervaring heeft)?
hoe minder ervaring, hoe meer kans ze zal genieten van een fully.
In Houffa kan het er toch al ruig aan toe gaan...
.Niet twijfelen en fully kiezen. Hoe minder ervaring hoe meer voordeel je uit de fully haalt.Ik zou voor mijn madam een e-mtb huren en wat rondtoeren in bossen rond houffalize.
Ik kan daarbij kiezen tussen een hardtail en fully (Specialized Levo). Is maar 5€ verschil. De moeite om die op ne fully te zetten of zou die daar niets aan hebben (wetende dat ze 0 MTB ervaring heeft)?
Top, merci!
Beetje off topic, maar mocht iemand aanraders van eet/drinkgelegenheden hebben in Houffalize, ik hoor ze graag.
Ik had ook een totale offday. Vorige week top 10 en nu iets van 52ste. Some days you win, Some days you lose. Welke divisie zitten jullie?Een kort raceverslag van een korte race: Na 5km lagen we er alletwee af en was't gewoon uitrijden
'k had het de hele dag en zeker tijdens de opwarming voelen aankomen dat het niet voor vandaag ging zijn
Niet akkoord over BMW vergelijking. Op het werk hebben we vw en ik heb zelf privé een bmw en het verschil is zeker meer dan 50%. Ik twijfelde er ook aan en ik ging zelfs een tiguan kopen, maar na ermee gereden te hebben is er toch een immans verschil en ben ik toch weer naar bmw aan het kijken.
Op basis van fietsen heb je wel gelijk. Eens je de 3-4000€ gepasseerd bent dan merk je geen verschil meer. En betaal je gewoon voor status.
Maar die Trek Emonda heeft dan wel een geometrie die mijn perfect gegoten zitZorg jij maar voor het verslag na de rit, ik heb een donkerbruin vermoeden dat ik niet ga uitrijden
@Reverz ik deel @straight_six zijn ervaring voor 100%. Er stonden hier tot voor kort 2 wagens van 40k voor de deur, een 3-reeks en een Tiguan. De ene is (was, is nu een iX3 geworden) een droom om mee te rijden, met na 160k kilometer geen rammeltje, de andere is na 10k al aan het kraken). Maar bon, geen autotopic.
Hoewel ik dat ook wel doortrekken naar de erbarmelijke lak van mijn Trek Emonda (vgl. met de toplak van Canyon) en het verschrikkelijke BB90 underengineering feat.
Maar in verband met die BB90 kan ik je volgen. Wel nog geen problemen mee gehad 
Dat komt wel dicht nu ik gisteren nog een nieuwe fiets heb besteld (een hardtail mtb voor de winter, gevalletje N+1). Maar voorlopig nog in een huis, mét vrouw en kinderen. Kwestie van tijd zeker?sorry
![]()
Ah, bij Lions 8. 1 van uw teamgenoten komt in mijn team rijden omdat hij A geworden is.WTRL - EMEA North DIV1 (B)