Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ewel, ik vermoed idd dat daar de key ligt. Vrij veel pasta (als in 2-3 porties), een halve zak naturel nacho chips (die eigenlijk nog vrij goed meevallen qua macro’s) en een bol of 5 Carte d’or vanille ijs.Maar wat heb je de avond voordien gegeten? Als uw 'tank' vol zit maakt dat een verschil
Amai ook een serieuse klets dan. Heb je dan niet gevallen?Bon nu kan ik zeker nieuwe helm kopen, TT haasrode gedaan en op bepaalde weg gingen nogal veel laaghangende takken. Ene slecht gezien, hing nog lager en er tegen met kop in kas.
Deuk in de helm![]()
Nee enkel nekpijnAmai ook een serieuse klets dan. Heb je dan niet gevallen?

5 bollen ijs en nog een halve zak chipsEwel, ik vermoed idd dat daar de key ligt. Vrij veel pasta (als in 2-3 porties), een halve zak naturel nacho chips (die eigenlijk nog vrij goed meevallen qua macro’s) en een bol of 5 Carte d’or vanille ijs.
en een Steeple (33cc tripel, 8.5%) en een Wildebeest (33cc Neipa, 6.5%) - beiden brouwerij Rolling Hills.

Het was op aanraden van @Arkaine dat ik daarmee ben gestart, maar da’s eigenlijk bijzonder lekker. En qua macro’s is dat eigenlijk perfect. Ik neem de “active” variant (meer proteïne) omdat de rest van mijn dieet nogal wat carbs bevat.5 bollen ijs en nog een halve zak chips
Ja dat is toch al stevig
Is dat een beetje goed zo een plennyshake?
Dat is bij mij een standaard coupke ijs5 bollen ijs

Kga mij er toch niet aan wagen, de avond voor ik zo'n ritje ga doen. Zou mottig worden denk ik.Het was op aanraden van @Arkaine dat ik daarmee ben gestart, maar da’s eigenlijk bijzonder lekker. En qua macro’s is dat eigenlijk perfect. Ik neem de “active” variant (meer proteïne) omdat de rest van mijn dieet nogal wat carbs bevat.
Wel, de eerste dagen en weken doen je darmen wel wat raar als je énkel dat eet. Ik heb een tijd lang 2 scoops (200kcal per scoop) als ontbijt genomen en 3 scoops als middagmaal, ‘s avonds gevarieerd en vers koken 800-1000kcal).Kga mij er toch niet aan wagen, de avond voor ik zo'n ritje ga doen. Zou mottig worden denk ik.
Ik doelde eerder op heel uwen menu de avond ervoorWel, de eerste dagen en weken doen je darmen wel wat raar als je énkel dat eet. Ik heb een tijd lang 2 scoops (200kcal per scoop) als ontbijt genomen en 3 scoops als middagmaal, ‘s avonds gevarieerd en vers koken 800-1000kcal).
Nooit honger en een klein deficit dus ideaal om gestaag wat te vermageren.

Meteen erna ontspannen? Bij mij is dat tegen dat ik met auto thuis ben volledig opgesteven dat ik nog amper kan stappen.Nu vanavond zeurde hij wel een beetje, maar ben blij. Eerder deze week ben ik naar de kinesist geweest waar ze mijn dijbeen als speldkussen heeft gebruikt om te 'dry needlen'. Mega pijnlijk. Schokken door mijn been alsof er 5000 volt door werd gestroomd. Maar achteraf voelde alles er heel ontspannen aan![]()
.Goed bewegen onmiddellijk na het needlen helpt tegen de stijfheid. Bij mijn kine sta ik dan een 15 - 20 min op de crosstrainer.Meteen erna ontspannen? Bij mij is dat tegen dat ik met auto thuis ben volledig opgesteven dat ik nog amper kan stappen.
Als dat uw 1e keer was ja dat kan idd heel pijnlijk zijn als het Trigger Point echt hard is
Ik snap de Garmin trainingseffecten en recuperaties toch niet ze..
Gisteren 100+km gefietst waarvan:
2u45 in zone 3.
30min in zone 4
Redelijk afgezien dus.
Wat zegt Garmin:
Volgende training: na 22u
primair voordeel: basis - lage intensiteit die nodig is om uithoudingsvermogen te verbeteren. Lage aerobe trainingsbelasting vergroot
Anaeroob: prestaties gehandhaafd
Zijn die Garmins wel goed afgesteld? FTP en HS zones correct ingegeven op het toestel?Ik had dat na eerste en 2de dit in Alpen, 4dagen recuperatie... Dus kon eigenlijk al niet meer fietsen volgens Garmin ,Maja uiteindelijk gewoon 7dagen gefietst achter elkaar dus geen probleem