Ik kom met zo een bus paar jaar toe.
Beetje erop, beetje in zo een kettingreiniger-bakje-met-borstels en even draaien en dan paar minuten wachten. Dan alles afspuiten (fiets ook) en daarna datzelfde bakje vullen met wat water/zeep (waarmee ik rest van fiets ook kuis).
Dan haal ik ketting er af en kuis ik rest van de fiets
Daarna droog ik die ketting nog met vod, laat die drogen in de zon en daarna laagje squirt/dry lube erop.
En dag erna nog een laagje en dat ten laatste 4u voor de rit
Ivm die TT:
Mijn PR op de 400 is sneller als dat van Elodie

Op de 100 en 200 wel niet

En horden ook niet maar die staan hoger en ik ben een stijve hark