StruikGewas
Well-known member
'k heb nog eens een fietsshirt gekocht op aliexpress (spexcel). Heb eigenlijk niet besteld in china sinds die verhoging van de taxen.
Ben eens benieuwd.
Ben eens benieuwd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De vijs lossen?Mijn zadelbuis (carbon fiets) zit muurvast, iemand tips om dit los te krijgen? Ik neem deze fiets over, maar het zadel staat te laag.
Zit los he.De vijs lossen?
In Koblenz ja, in Rotselaar geen idee dacht dat dat wel bedoeling was maar weet niet of dat alleen voor e-bikes wasIemand ervaring met Canyon's maten? Ben zelf 178,5-179cm en heb het idee net tussen maat S en M te vallen voor de Aeroad en Ultimate. Dus dat zou betekenen ofwel een S met heel hoog zadel en evt verhoogd (en/of verlengd?) stuur of een M met zadel vrij laag en stuur op het laagste of zo?
Kan ik in de servicecenter van Canyon fietsen testen?
https://bikefittingcampe.be/testrit-reserveren/Iemand ervaring met Canyon's maten? Ben zelf 178,5-179cm en heb het idee net tussen maat S en M te vallen voor de Aeroad en Ultimate. Dus dat zou betekenen ofwel een S met heel hoog zadel en evt verhoogd (en/of verlengd?) stuur of een M met zadel vrij laag en stuur op het laagste of zo?
Merci!
)
.Merci voor de uitlegGeen ervaring met een smartbike zelf maar zal wel prima rijden.
Dat rollen rijden een goede training is daar is iedereen die er gekocht heeft al wel over uit denk ik. Sowieso is de frequentie van je ritten opdrijven cruciaal om meer conditie te kweken, 2x 1u rijden en op zondag 2u gaat je conditioneel al verder brengen als enkel op zondag 100km bollen. En als je dan op de rollen ook nog eens gerichte interval gaat doen dan ga je vliegen.
Met het geweldige weer van deze zomer ben ik vorige week ook terug gestart met Zwift'n, na enkele weken voel ik al wel weer het verschil. Trainingen in ERG mode zijn wat mij betreft niet te evenaren met ritten op de baan.

Met het geweldige weer van deze zomer ben ik vorige week ook terug gestart met Zwift'n
Tenzij je heel korte beentjes hebt gaan een S echt wel te klein zijnIemand ervaring met Canyon's maten? Ben zelf 178,5-179cm en heb het idee net tussen maat S en M te vallen voor de Aeroad en Ultimate. Dus dat zou betekenen ofwel een S met heel hoog zadel en evt verhoogd (en/of verlengd?) stuur of een M met zadel vrij laag en stuur op het laagste of zo?

Ik ben 1m77 met 83cm binnenbeenlengte en rijd ook met een Canyon S.Tenzij je heel korte beentjes hebt gaan een S echt wel te klein zijn![]()
In Koblenz ja, in Rotselaar geen idee dacht dat dat wel bedoeling was maar weet niet of dat alleen voor e-bikes was
Tripje naar Koblenz is altijd een aanrader (niet ver, alle keuze). Het zal er wat vanaf hangen wat uw binnenbeenlengte is (da's de dominante maat, en omdat ik stompjes van benen heb, rij ik met een size L, ondanks dat ik van totale lengte (comfortabel) in de XL-afmeting val). Ik zou persoonlijk voor Medium gaan.
ik heb Canyon Ultimate M en ben zelf 1,78m
Tenzij je heel korte beentjes hebt gaan een S echt wel te klein zijn![]()
Ik ben 1m77 met 83cm binnenbeenlengte en rijd ook met een Canyon S.
Ben gewoon afgegaan op die website calculator.
En die hebben geen nieuwe ketting geplaatst? Want nieuwe cassette vraagt gewoon om nieuwe ketting (eigenlijk 2-3 die je afwisselt om de x km).Ik heb gisteren tijdens het fietsen mijn ketting kapot getrokken, 1 schakel volledig kapot.
Wat wel toevallig is, is dat ik net vorige week een 11-32 cassette met lange kooi heb laten plaatsen, waar ik daarvoor 11-28 met korte kooi had. Kan dit de oorzaak zijn? Had mijn ketting aangepast moeten worden?
En wat doe ik nu best? Lees dat ik best een nieuwe ketting kan kopen, waar moet ik op letten? Is deze bvb wat ik zoek?

Hey iemand ervaring met een smart bike?
Ben van plan om de tacx smart bike aan te kopen om gerichter te kunnen trainen ( hoogtemeters trainen bv als is het fictief natuurlijk)
Leef hier op een lastige locatie waar je al 12km moet rijden om ergens een deftige baan te vinden en sta meer stil dan ik aan het rijden ben
Momenteel rij ik 1x per week een ritje van
70km-100km ik groep met de club wat leuk is maar wil de frequentie vooral opdrijven, is zwift dan een goed alternatief?
Grts
Geen ervaring met een smartbike zelf maar zal wel prima rijden.
Dat rollen rijden een goede training is daar is iedereen die er gekocht heeft al wel over uit denk ik. Sowieso is de frequentie van je ritten opdrijven cruciaal om meer conditie te kweken, 2x 1u rijden en op zondag 2u gaat je conditioneel al verder brengen als enkel op zondag 100km bollen.
Nu doe ik dat al met een HS van 130, zelfs als ik de dagen ervoor ook gefietst heb. Heerlijk om week na week die progressie te zien in je verschillende soorten ritten. Was in het begin heel moeilijk om niet altijd over de rooie te gaan omdat ik nul conditie had en ik niet aan 26-27km/u wou rijden, maar eigenlijk moet je dat gewoon doen. Kijken naar je HS en snelheid negeren en je wordt het snelst sterker en sneller.