De naam van de kleur zegt het al natuurlijk
Het is inderdaad een lange streep, maar zeker niet abnormaal. Ik heb al “erger” gezien![]()
Iedereen hier vindt dat normaal? Had dat enkel nog maar bij Canyons opgemerkt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De naam van de kleur zegt het al natuurlijk
Het is inderdaad een lange streep, maar zeker niet abnormaal. Ik heb al “erger” gezien![]()
Vraagje voor de kenners. Vandaag nieuwe fiets gaan afhalen. Een Trek Emonda SLR7 in matte onyx Carbon finish. In de winkel niet meteen op gelet, maar toen ik thuis kwam zag ik dat er overduidelijke lijnen opstonden. Dat je bij Carbon finish de Carbon er soms wat ziet door komen weet ik, maar dit lijkt me toch iets te overduidelijk. Normaal of niet?
Bekijk bijlage 2925
Bekijk bijlage 2926
Nee dat lijkt nu chinese namaak die slecht gelakt is.Iedereen hier vindt dat normaal? Had dat enkel nog maar bij Canyons opgemerkt.
Bij Futurum de Lake MX 176 besteld. Benieuwd hoe anders ze gaan aanvoelen. 'k Vind ze niet heel erg mooi, maar als ze echt zo comfortabel zitten als Lake beweert, neem ik dat er graag bij. En indien niet, retour naar Futurum.'k ga ook op zoek moeten naar nieuwe schoenen. Bij het vorige paar heeft de tip van de rechterschoen het begeven en plooit hij open langs onder. Daarnet was ik bij mijn lokale fietsenwinkel om iets op te halen. Even gekeken naar de schoenen, best beperkte keuze.
Een fizik terra x4 aan gehad. Voelde op't eerste zicht wel goed aan, al vind ik comfort van schoenen beoordelen altijd heel lastig in de winkel. Ik weet ook niet of ik ze mooi of lelijk vond
Het zijaanzicht vond ik mooi, het zicht van boven niet.

En als je snel rijdt?Bij Futurum de Lake MX 176 besteld. Benieuwd hoe anders ze gaan aanvoelen. 'k Vind ze niet heel erg mooi, maar als ze echt zo comfortabel zitten als Lake beweert, neem ik dat er graag bij. En indien niet, retour naar Futurum.
Daarnet traag een simpel tochtje gedaan.
Nog steeds last in mijn knie![]()

Heb dat werkelijk al met veel fietsen van talloze merken gezien.Iedereen hier vindt dat normaal? Had dat enkel nog maar bij Canyons opgemerkt.
Daar staat de helft niet op.Mountainbike.be. Ze hebben ook een app. (dezelfde app bestaat trouwens ook voor wegritten)
Of dat nu mat of blinkende lak is zou toch niet mogen uitmaken? Dit is gewoon half gelaktHeb dat werkelijk al met veel fietsen van talloze merken gezien.
Mijn vorige BMC had dat, mijn huidige heeft dat. Op het werk ken ik geen enkele die mat gelakt is die het niet heeft.
Als je het niet wilt dan neem je een volledig gelakt frame.

Als mijne nieuwe fiets er zo uit ziet dan mogen ze schoon mijn geld terug geven eerlijk gezegd.Vraagje voor de kenners. Vandaag nieuwe fiets gaan afhalen. Een Trek Emonda SLR7 in matte onyx Carbon finish. In de winkel niet meteen op gelet, maar toen ik thuis kwam zag ik dat er overduidelijke lijnen opstonden. Dat je bij Carbon finish de Carbon er soms wat ziet door komen weet ik, maar dit lijkt me toch iets te overduidelijk. Normaal of niet?
Bekijk bijlage 2925
Bekijk bijlage 2926
Cerexhe gaan rijden.Ik twijfel nog tussen deze en Cerexhe.
Wijgmaal al een paar keer gedaan, Cerexhe nog nooit.
Nee dit is zo licht zwart met een vernis op. Wat je krijgt is dus dat de nerven erdoor komen. Als je een volledig wit of rood frame koopt hebt je dat niet.Of dat nu mat of blinkende lak is zou toch niet mogen uitmaken? Dit is gewoon half gelakt![]()
Mijn fiets is grotendeels zwart en ik zie dat niet hoor. Dan liever gewoon geen lak preciesNee dit is zo licht zwart met een vernis op. Wat je krijgt is dus dat de nerven erdoor komen. Als je een volledig wit of rood frame koopt hebt je dat niet.
Heb dat werkelijk al met veel fietsen van talloze merken gezien.
Mijn vorige BMC had dat, mijn huidige heeft dat. Op het werk ken ik geen enkele die mat gelakt is die het niet heeft.
Als je het niet wilt dan neem je een volledig gelakt frame.
En wat is de reden? Ziet er kunststof uit, batterijbehuizing of zo?Heb ook een BMC met mat zwart accent aan de bovenbuis en dat is gewoon netjes afgewerkt.
Vind het er maar goedkoop uitzien als er een paar lijnen zijn die er half doorkomen. Staat bij Canyon ook op de website dat het 'normaal' is. Meh
Wielerbond Vlaanderen is de oude naam van Cycling Vlaanderen.Wel belachelijk dat ik me niet met vermindering kon inschrijving als lid van cycling vlaanderen, enkel als je lid was van wielerbond vlaanderen. Na de rit dan nog iets gedronken en mannen naast ons vertelden dat ze 2 weken terug in Oud-Heverlee net hetzelfde voor hadden. Toen werkte het eerst enkel voor leden van Cycling Vlaanderen, nadien hebben ze dat dan toch nog aangepast. Vlaanderen is een scheet groot en allerlei verschillende bonden, absurd.
Cycling Vlaanderen is de officieel erkende en gesubsidieerde federatie voor het wielrennen in Vlaanderen. Zowel voor recreatieve als competitieve fietsers!
Betreft een 11-speed 105 casette. Is de eerste keer dat ik dit opmerk.Is dat een 10 of 11-speed? Indien 10-speed, heb je waarschijnlijk een spacer nodig
KMC heeft geen richting.@Mr.Fingers, die decathlon KMC ketting, heeft die een richting hoe die moet liggen?
Heb volledig onderhoud gedaan en ketting op maat gemaakt, maar weet niet of die een legrichting heeft zoals shimano.
Wat betreft die lak van de Emonda, heb ik toch liever mijn goedkoper SL6 frame dat volledig afgelakt is precies…
Nu, de lak van Trek trekt op geen kloten wat betreft sterkte, dan is de BMC lak beter…
Enfin, de fiets rijdt wel heel goed, das voornaamste zeker.
'T is gans je body die meegaat, effe aandraaien en dan zou het opgelost moeten zijnBetreft een 11-speed 105 casette. Is de eerste keer dat ik dit opmerk.
Dit filmpje toont het duidelijker. Lijkt precies iets met de hub te zijn?
https://gfycat.com/aptlazyanchovy