de Waaslandwolf
Well-known member
Vraagje naar de gravelrijders hier toe: ik ga een van mijn toeringfietsen (Surly Long Haul Trucker) ombouwen richting gravel aangezien ik met enkele collega's een paar dagen graveltochten ga doen in september. Nu heb ik qua aandrijven wel al alles in huis (of toch zeer binnenkort), maar qua banden zie ik door de bomen het bos eigenlijk niet. Aanraders?
Ik was half aan het overwegen er Schwalbe Maraton Mondial of Marathon GT 365 op te steken omdat die dingen quasi onverwoestbaar zijn en zich wel tot gravel lenen, maar ik hoor graag eerst een paar andere meningen/ervaringen inzake banden waar ik niet persoonlijk mee vertrouwd ben vooraleer ik knopen doorhak.
Ik was half aan het overwegen er Schwalbe Maraton Mondial of Marathon GT 365 op te steken omdat die dingen quasi onverwoestbaar zijn en zich wel tot gravel lenen, maar ik hoor graag eerst een paar andere meningen/ervaringen inzake banden waar ik niet persoonlijk mee vertrouwd ben vooraleer ik knopen doorhak.



