Voor de eerste zomer sinds die van 2016 ben ik ook op de rollen blijven rijden. Niet uitsluitend maar met dat wisselvallig weer weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Ik beslis liever al tijdens de dag van na het werk op de rollen te rijden dan op de 5 botten de weerapps te checken, die dan bij echt wisselvallig weer toch weinig nut hebben. Heb graag dat er structuur in mijn dag zit en ik weet wat ik ga doen, kleine afwijking
Dat is dan vooral s'avonds eens een race rijden. De laatste weken op donderdagavond telkens een koers gereden van bijna 60km, die kwaliteit van training krijg ik buiten toch niet voor elkaar. Dat speelt dan ook wel mee. Ik zal dan ook wel is op de rollen rijden als het toch mooi weer bleek te zijn, so be it.
Dat is dan vooral s'avonds eens een race rijden. De laatste weken op donderdagavond telkens een koers gereden van bijna 60km, die kwaliteit van training krijg ik buiten toch niet voor elkaar. Dat speelt dan ook wel mee. Ik zal dan ook wel is op de rollen rijden als het toch mooi weer bleek te zijn, so be it.


. En zo een race bandje heeft nu niet echt heel veel contact oppervlak.
).