Meestal moet je die niet aanpassen. Ik zou zeggen proberen, en als je tandwiel te dicht bij de cassette komt een beetje indraaien.Ik verander van een 11-28 naar een 11-30. Zal ik hierbij aan mijn b-screw moeten sleutelen of blijf ik er af?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meestal moet je die niet aanpassen. Ik zou zeggen proberen, en als je tandwiel te dicht bij de cassette komt een beetje indraaien.Ik verander van een 11-28 naar een 11-30. Zal ik hierbij aan mijn b-screw moeten sleutelen of blijf ik er af?
Hangt ervan af hoe strak je derailleur nu afgeregeld staat. Je wil 2 à 3mm afstand hebben tussen de toppen van de twee tandwielen van je cassette & derailleur wanneer je op het grootste tandwiel achteraan geschakeld bent. Van 28 naar 30 is niet zo'n groot verschil van diameter, maar als je derailleur echt op die 2mm afgesteld staat voor die 28T, kan het goed zijn dat die tegen je tandwiel gaat tikken met een 30T (en dat ga je erg snel horen).Ik verander van een 11-28 naar een 11-30. Zal ik hierbij aan mijn b-screw moeten sleutelen of blijf ik er af?
Viel niet meer te herstellen. Van mio wel korting gekregen op huidig assortiment.Mio gps achter 4j de geest geven. Beetje vroeg zeker? Nog aan het polsen bij Mio als een hard reset iets kan uithalen.
Anders zal het wss de 830 worden. Tenzij er nog betere opties zijn?
Wil zowiezo touch, alst kan screen van 3.5''
Precies of andere merken u willen laten geloven dat hun frame elk jaar veranderd?Gohja, da's toch altijd. Die modellen worden ~5 jaar gemaakt, en ieder jaar is er dan een minieme cosmetische variatie, of wat onderdelen die veranderen. Vroeger was dat een zegen, want dan kon je gewoon een "overjaarse" fiets kopen aan een redelijke korting, een "overjaarse" fiets die technisch identiek is aan het huidige nieuwe model. Fietsenbouwers spelen natuurlijk ook in op die groep kopers die ieder jaar een nieuwe fiets nodig hebben "want die gaat beter zijn als die van vorig jaar", ook al is er eigenlijk niets gewijzigd. Bij Canyon zijn ze daar wel vrij eerlijk in, die kondigen hun "new XXX" aan, maar zeggen er dan altijd wel in de begeleidende tekst bij dat het frame en de cruciale hardware nog wel gewoon identiek is aan het voorgaande jaar, en het juist de kleur en/of wat ander afwerkingsniveau is.
Yep, bij Orbea kan je ook voor een custom paintjob gaanPrecies of andere merken u willen laten geloven dat hun frame elk jaar veranderd?
Bij Ridley kan je echt spreken dat ze tenminste correct zijn: daar kan je gewoon kleur etc kiezen!

€2499 voor full Ultegra disc (muv crankstel en schijfjes)
Ja dat zal voorbestelling zijn die je in uw maat moet vinden maar qua leverdatum weten ze meestal nog niets.Wacht, je bent 3 winkels afgegaan om er eentje te vinden in uw maat, maar je hebt geen leverdatum?
Iemand van onze club heeft er zo 1. Heel knappe fietsen voor de prijs, maar wel vrij zwaar. Ruim 1kg zwaarder dan de canyon aeroad.Iedere keer als ik iemand van Bahrein in beeld zie hunker ik toch naar zo'n Reacto in teamkleuren.
Als klap op de vuurpijl is dat dan ook nog eens een spotgoedkope aerobike. €2499 voor full Ultegra disc (muv crankstel en schijfjes), met volledig interne bekabeling.
Smeekt wel om 60mm'ers
![]()
Canyons zijn ook gewoon heel vaak een pak lichter dan de concurrenten (met dezelfde spec).Iemand van onze club heeft er zo 1. Heel knappe fietsen voor de prijs, maar wel vrij zwaar. Ruim 1kg zwaarder dan de canyon aeroad.
Dubbelzijdig kunnen inklikken is op zich wel handig. Het grote verschil met alle andere pedalen is dat uw float geen weerstand heeft en je zelf kan kiezen hoeveel of weinig float je hebt.Heb ik ook al eens aan getwijfeld om me speedplays aan te schaffen. Niet alleen omwille van de float maar dubbelzijdig inklikken is wel handig. Welke heb je precies gekocht? Content van? Waren uw knieklachten nadien eigenlijk volledig weg?
Met dezelfde specs dan moet hun kader (+ vork) al een pak lichter zijn want dat is dan enige dat verschiltCanyons zijn ook gewoon heel vaak een pak lichter dan de concurrenten (met dezelfde spec).
Zoals @Mr.Fingers aangeeft ook mede omdat Canyon standaard al minstens oké wielset monteert in die prijscategorie, waar de meesten echt loden wielen afmonteren.
