kakature
Well-known member
Jongens, na enkele maanden uitsluitend te Zwiften, ga ik binnenkort toch echt wel eens buiten gaan fietsen.
Ik ben me aan het voorbereiden en had een zadeltasje à la dit op het oog. Als ik dan nog een binnenband koop dan kan ik volgens mij toch al een klein beetje aan pechverhelping doen. (Laat me gerust weten als er betere alternatieven zijn.)
Nu, voor de reservebinnenband: op mijn buitenband staat
Als ik Mantel mag geloven, zou dit ook passen, maar weet iemand wat het verschil is tussen A1 en A2?
Tips zijn welkom!
Ik ben me aan het voorbereiden en had een zadeltasje à la dit op het oog. Als ik dan nog een binnenband koop dan kan ik volgens mij toch al een klein beetje aan pechverhelping doen. (Laat me gerust weten als er betere alternatieven zijn.)
Nu, voor de reservebinnenband: op mijn buitenband staat
25-622 en 700 x 25 C en ook Michelin A2. Ik zou dan denken dat dit wel zal passen, right?Als ik Mantel mag geloven, zou dit ook passen, maar weet iemand wat het verschil is tussen A1 en A2?
Tips zijn welkom!

. 


