Mr.Fingers
Well-known member
Zo ne goed volgeladen Ortlieb is dat evenzeer. Okee, je hebt wel wat "verluchtingskanalen" tussen die schuimrubber blokken, maar echt veel helpt dat niet hoor. Je hebt dan gewoon de afdruk van een natte 12-pack op je rug na 5km fietsen.is echt keiwarm/ambetant op uwe rug.
absoluut fan van Radon
Still going strong

