Welke regio ga je? Nemen jullie eigen fietsen mee?Binnenkort in Zweden eerste MTB ervaring opdoen.
Nu nog gebied/trails vinden dat voor de vriendin haalbaar is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke regio ga je? Nemen jullie eigen fietsen mee?Binnenkort in Zweden eerste MTB ervaring opdoen.
Nu nog gebied/trails vinden dat voor de vriendin haalbaar is.
Welke regio ga je? Nemen jullie eigen fietsen mee?
Dat lange stuk singletrack langs het waterIk had daar ook een afkeer van, maar nu bevalt me dat wel. Technische afdalingen tussen wortels, rotsen in de beek in Houffalize. Genieten.
(tot ge overkop gaat)

Als ik dat lees is zo 20e voor zo een proximus cycling tour precies niet veel geld. Daar krijg je alles afgepijld, om de zoveel tijd een bevoorrading (zodat je niet alles zelf moet meenememn) en nog wat ambiance aan start en finish.
Zeker in een vlaamse ardennen zijn er toch al massa's routes? Bv de gratis routes die afgepijld staan van de ronde van vlaanderen, zowiezo al zeer mooi!
Vrouwen heIemand tips voor vrouwelijke koerskledij? Mijn vriendin is al lang op zoek naar kortere fietsshorts... blijkt moeilijk te vinden.

ik zei altijd 'het zeem is belangrijker' maarjaDat ken ik niet, ik had het specifiek over de pre corona afgepijlde tochten.Zou die "Proximus Cycling Challenge Box" (25euro) het effectief waard zijn? Of beter gewoon die GPXen ergens zoeken?
Goh ja, mixed ervaringen mee.Dan kan je beter de vwb en cycling vlaanderen ritten doen, die kosten maar 5€.
Hoe groot of klein zijn jullie vrouwen dan? Die Castelli broeken komen bij mij tot halverwege mijn bovenbeen, ideaal. Maar ik ben wel 1m74, misschien daarom.Vrouwen he
Bij Van Eyck hebben ze veel dus daar zou ik eens gaan kijken, die van mij heeft daar ook iets gevonden want ze vind de meeste korte broeken nog te langik zei altijd 'het zeem is belangrijker' maarja
Je hebt wel merken puur voor vrouwen ook zoals Canary Hill, 8ight and counting, ...
Assos broeken vallen wat korter uit dan bv. castelli. Snel een 7-8cm.Iemand tips voor vrouwelijke koerskledij? Mijn vriendin is al lang op zoek naar kortere fietsshorts... blijkt moeilijk te vinden.
1m68Hoe groot of klein zijn jullie vrouwen dan? Die Castelli broeken komen bij mij tot halverwege mijn bovenbeen, ideaal. Maar ik ben wel 1m74, misschien daarom.

Ik heb een paar maanden geleden een Assos Mille GT broek gekocht, maar toch niet 100% tevreden van. Heb vooral meer last van schuren dan bij mijn andere broeken.
Ben dus opzoek naar een nieuwe broek voor de echt lange ritten. Aanraders?
Het is te zien of je gever of ontvanger bent je.Ik heb vorig weekend voor het eerst mijn nieuwe sportful supergiara gedragen, zalige broek. De pijpen zijn iets langer, maar wie gaat er nu klagen over langer pijpen?

is dat zo? K zou het niet weten, alleen nog maar gekregenHet is te zien of je gever of ontvanger bent je.

Wij hebben met de MTB vrienden ook zo enkele vaste routes die we stukje per stukje hebben liggen bouwen/testen en updaten.Een beetje een deftige fietsroute maken vraagt uiteraard wel om lokale kennis en bovengemiddelde kaartlees-skills, en ik kan begrijpen dat er veel mensen zijn die dat niet hebben, of gewoon geen zin hebben om zelf te liggen wroeten.
Update: een collega wist in ieder geval met zekerheid dat de auto-industrie uit gaat van ongesmeerde bouten, da's zo ongeveer het meest sluitende antwoord dat ik tot nog toe heb.Eentje voor @de Waaslandwolf, de opgegeven torques op fietsen, da's toch altijd in gesmeerde toestand hé? Want er wordt zo weinig over gezegd terwijl dat cruciaal is. Dat kan namelijk tot 40% schelen...
Castelli enduranceIk heb een paar maanden geleden een Assos Mille GT broek gekocht, maar toch niet 100% tevreden van. Heb vooral meer last van schuren dan bij mijn andere broeken.
Ben dus opzoek naar een nieuwe broek voor de echt lange ritten. Aanraders?