blub
Well-known member
Reglement en inschrijven kan je doen via https://www.clubcinglesventoux.org/Hoe doe je des cingles 'officieel' eigenlijk ? want er is een stempelkaart dat je dan ergens moet halen ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reglement en inschrijven kan je doen via https://www.clubcinglesventoux.org/Hoe doe je des cingles 'officieel' eigenlijk ? want er is een stempelkaart dat je dan ergens moet halen ?
rondje Hageland
www.routeyou.com
wel vanaf mijn woonplaats 
In de winter hangt er zo een Ass-Saver aan mijn zadel, en dat houdt mijn achterste toch relatief droog.Diegene van jullie die wel gaan fietsen in de regen, hebben jullie speciale spatborden/overschoenen om de voeten en de bips droog te houden?
Ik heb zelf een paar getest van de Decathlon (jaja, hier ben ik weer) maar ik heb eindelijk iets bij hun gevonden (helaas) dat echt niet werkt. Bips en rug blijft relatief droog, maar de schoenen worden zeik- en zeiknat.
Wat zijn jullie aanraders om zo droog mogelijk te blijven tijdens regenweer?
Welke bedoel je precies?Moest iemand toevallig de gpx hebben van "rondje Hageland", mag altijd gedeeld worden![]()

ik wou iets zeggen maar eigenlijk heeft @coffee_snorting het al goed beschrevenIn de winter hangt er zo een Ass-Saver aan mijn zadel, en dat houdt mijn achterste toch relatief droog.
Overschoenen heb ik er van Shimano (gekocht bij Decathlon voor €25), daar ben ik ook echt super content van, houden voeten droog & warm zelfs bij temperaturen rond het vriespunt. Echte spatborden aan voor & achterwiel zouden natuurlijk ook een stuk helpen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Van in den tijd dat ik nog door weer en wind naar het werk reed: zo lang mogelijke spatborden én mtb overschoenen. En dan nog is het niet 100% wat ik zoek. Dan liep er na lange tijd nog water via het been in de overschoen.
Van die winterschoenen zouden wel 100% waterdicht zijn van wat ik hoor van collega's, maar daar zweet je je kapot mee in deze temperaturen![]()

Je overgeven aan het feit dat er na 40/50km toch onherroepelijk ergens water naar binnen lekt.Wat zijn jullie aanraders om zo droog mogelijk te blijven tijdens regenweer?
waterdichte broek (sportfull no rain) over de overschoenen trekken werkt bij mij.Van in den tijd dat ik nog door weer en wind naar het werk reed: zo lang mogelijke spatborden én mtb overschoenen. En dan nog is het niet 100% wat ik zoek. Dan liep er na lange tijd nog water via het been in de overschoen.
Van die winterschoenen zouden wel 100% waterdicht zijn van wat ik hoor van collega's, maar daar zweet je je kapot mee in deze temperaturen![]()

Veel verschil met die ik had gelinkt is er precies niet (lijkt zelfs dezelfde).Ik heb het over deze rit voor komend weekend. 15 euro (+kosten) voor een gpx is me toch net iets te gortig.
https://www.countmein.cc/rondjehageland

merci voor de tip, ideaal voor als ik ooit nog eens naar den bureau moetwaterdichte broek (sportfull no rain) over de overschoenen trekken werkt bij mij.
Ook voor race, 7 als je niet bij VWB/cycling Vlaanderen zit.Op de mtb betaal je 5 euro voor een tocht. En die mensen moeten een massa pijlen uithangen, toelatingen vragen, een heleboel vrijwilligers optrommelen voor vanalles en nog wat. 15 euro vragen voor een gpx en daar bij de start een banaan en ne koek meegeven is toch gewoon pokkeduur.