De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Heerlijk fiets weertje zeg. Weinig wind, droog en geen zon dus niet doodzweten. Ja zo mag het altijd zijn!:bow:

Onwaarschijnlijk hoeveel mensen je tegenkomt in kort kort.
10 a 12 graden, toch wel een beetje wind, geen zon, heel af en toe een druppeltje regen hier aan deze kanten. Ik had niks te warm met een gabba, beenstukken en dunne handschoenen 😂

10 a 12 graden, toch wel een beetje wind, geen zon, heel af en toe een druppeltje regen hier aan deze kanten. Ik had niks te warm met een gabba, beenstukken en dunne handschoenen 😂

Idd ongelofelijk, ik in lang lang, maar 90 % deze morgen int kort.

Eerste 5km gevloekt dat ik geen handschoenen aan had, maar uiteindelijk wel opgewarmd.
Niets te warm gehad.

Int waasland alleen maar een fris windje en dikke wolken...

Morgen na het werk toch nog een ritje in de zon doen.

Mijn Oakley ook onlangs de vuilbak in gegooid die begon ook af te schilferen, heb nu al paar jaar een BLIZ bril zeer tevreden van
Je voelt toch enorm kwaliteitsverschil tussen Oakley en BLIZ imo.

Na week met Bolt 3 rond te rijden kan ik concluderen dat nieuwe functionaliteiten tov de 1 echt handig zijn maar de GPS is brak: elke rit verliest die gps (1 gravelrit van anderhalf uur zelfs 6 keer). Als ik dan gps disable/Enable is het wel na 5-10sec terug maar lijkt me toch mal functionaliteit.
Iemand ervaring met Bolt 2, roam of ace want GPS aanpassingen tov v1 lijken me daar ook al van toepassing.

Hier kort kort , enorm gezweet :p

omdat je een Oakley met een hendeltje kan openen en een BLIZ niet? Want dat is ook het enigste verschil
Heb beide in de winkel vastgehad en dat was echt wel duidelijk verschil in bouwkwaliteit (los van de lens).

Daarna sprak de verkoper me aan en die zei dat ook zonder dat ik er iets van zei

Pas op, iemand van ons team had pas een zelfgebouwde rocker plate gemaakt. Zijn metalen werkkoffer stond nog naast zijn rollen.

Net voor zijn groepsrit begint merkt hij dat hij zijn handdoek is vergeten. Hij wil rap rap van zijn fiets stappen, die rockerplate kantelt wat en hij valt met zijn heup op zijn werkkoffer. Zijn toch wat hechtingen aan te pas gekomen...

Pas op, iemand van ons team had pas een zelfgebouwde rocker plate gemaakt. Zijn metalen werkkoffer stond nog naast zijn rollen.

Net voor zijn groepsrit begint merkt hij dat hij zijn handdoek is vergeten. Hij wil rap rap van zijn fiets stappen, die rockerplate kantelt wat en hij valt met zijn heup op zijn werkkoffer. Zijn toch wat hechtingen aan te pas gekomen...
Mijn collega zijn buurman is van zijn losse rollen geschoten en vol tegen de garagepoort geknald :lol:

garmin radar is ook echt top ;)
Het feit dat het €170 kost en toch nog micro usb houden me tegen. Nu met de wahoo is er eindelijk een concurrent die ook echt werkt dus zal er binnenkort wel een radar aan de fiets komen. Lijkt me inderdaad een echte +

Het is niet dat je de elektrische auto's nog goed hoort komen.

Het feit dat het €170 kost en toch nog micro usb houden me tegen. Nu met de wahoo is er eindelijk een concurrent die ook echt werkt dus zal er binnenkort wel een radar aan de fiets komen. Lijkt me inderdaad een echte +

nja idd, heb hem destijds voor 120 gekocht denk ik. Enkel die micro usb idd, maar mijn edge is ook micro usb dus gebruik dezelfde kabel :p

Los van de bejaarden die 60 rijden in 2de versnelling en cool kids met tunerwagens is er toch bitter weinig verschil tussen een elektrische en een benzine/diesel qua geluid aan 50-70km/u?

Dat is toch vooral het geluid van de banden?

Terug
Bovenaan