Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onwaarschijnlijk hoeveel mensen je tegenkomt in kort kort.
10 a 12 graden, toch wel een beetje wind, geen zon, heel af en toe een druppeltje regen hier aan deze kanten. Ik had niks te warm met een gabba, beenstukken en dunne handschoenen![]()
Je voelt toch enorm kwaliteitsverschil tussen Oakley en BLIZ imo.Mijn Oakley ook onlangs de vuilbak in gegooid die begon ook af te schilferen, heb nu al paar jaar een BLIZ bril zeer tevreden van
Hier kort kort , enorm gezweetOnwaarschijnlijk hoeveel mensen je tegenkomt in kort kort.
10 a 12 graden, toch wel een beetje wind, geen zon, heel af en toe een druppeltje regen hier aan deze kanten. Ik had niks te warm met een gabba, beenstukken en dunne handschoenen![]()

Bolt 2, zelden tot eigenlijk nooit al GPS problemen gehad.Iemand ervaring met Bolt 2, roam of ace want GPS aanpassingen tov v1 lijken me daar ook al van toepassing.
Zwift heeft een apart topic he.Hier kort kort , enorm gezweet![]()
Als ik zwift is het eerder zwembad. Ik leg 2 handdoeken onder fiets. Moet echt eens iets vinden op dat zweten tijdens het fietsen.Zwift heeft een apart topic he.
Zet uw rollen eens op onverharde ondergrondAls ik zwift is het eerder zwembad. Ik leg 2 handdoeken onder fiets. Moet echt eens iets vinden op dat zweten tijdens het fietsen.
omdat je een Oakley met een hendeltje kan openen en een BLIZ niet? Want dat is ook het enigste verschilJe voelt toch enorm kwaliteitsverschil tussen Oakley en BLIZ imo.
Heb beide in de winkel vastgehad en dat was echt wel duidelijk verschil in bouwkwaliteit (los van de lens).omdat je een Oakley met een hendeltje kan openen en een BLIZ niet? Want dat is ook het enigste verschil
Heerlijk semi-verdoken racisme trouwensallochtonen die nul van verkeer kennen en tegen de richting rijden met steps en Basic-Fit rugzakken.
Mijn collega zijn buurman is van zijn losse rollen geschoten en vol tegen de garagepoort geknaldPas op, iemand van ons team had pas een zelfgebouwde rocker plate gemaakt. Zijn metalen werkkoffer stond nog naast zijn rollen.
Net voor zijn groepsrit begint merkt hij dat hij zijn handdoek is vergeten. Hij wil rap rap van zijn fiets stappen, die rockerplate kantelt wat en hij valt met zijn heup op zijn werkkoffer. Zijn toch wat hechtingen aan te pas gekomen...

WTF did I just watch....Dat zijn tenminste mountainbikers! Die hebben geen dure fully of dropper nodig zoals sommige pannenkoeken hier!
![]()
487 reacties · 121 opmerkingen | Onze mountainbikers in actie tijdens een training! 👆🏼🚲👮♂️ | Politie LRH
Onze mountainbikers in actie tijdens een training! 👆🏼🚲👮♂️www.facebook.com
Het feit dat het €170 kost en toch nog micro usb houden me tegen. Nu met de wahoo is er eindelijk een concurrent die ook echt werkt dus zal er binnenkort wel een radar aan de fiets komen. Lijkt me inderdaad een echte +garmin radar is ook echt top![]()
nja idd, heb hem destijds voor 120 gekocht denk ik. Enkel die micro usb idd, maar mijn edge is ook micro usb dus gebruik dezelfde kabelHet feit dat het €170 kost en toch nog micro usb houden me tegen. Nu met de wahoo is er eindelijk een concurrent die ook echt werkt dus zal er binnenkort wel een radar aan de fiets komen. Lijkt me inderdaad een echte +
Het is niet dat je de elektrische auto's nog goed hoort komen.

Los van de bejaarden die 60 rijden in 2de versnelling en cool kids met tunerwagens is er toch bitter weinig verschil tussen een elektrische en een benzine/diesel qua geluid aan 50-70km/u?Het feit dat het €170 kost en toch nog micro usb houden me tegen. Nu met de wahoo is er eindelijk een concurrent die ook echt werkt dus zal er binnenkort wel een radar aan de fiets komen. Lijkt me inderdaad een echte +
Het is niet dat je de elektrische auto's nog goed hoort komen.