Kan ik ook beamen, heb wel een ander model maar is wel goed materiaal.Decathlon is idd altijd een goeie optie. Ik gebruik zelf bv deze.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ik ook beamen, heb wel een ander model maar is wel goed materiaal.Decathlon is idd altijd een goeie optie. Ik gebruik zelf bv deze.
Zo ziet mijn hoofd er in ieder geval uit met zo goed als elke POC.
Persoonlijk niet echt tevreden van Ekoi brillen. De lenzen hebben snel denneiging te breken als ze dragend onderdeel zijn dus vooral de frameless modellen.
Deze heb ik, geen klachten
Zondag doe ik mee aan GF Vosges (UCI qualifier). Pakken jullie een 'buidelzakje' mee (eg. extra band etc.) of niet?
Net eens gewogen en kom aan een halve kilo extra, terwijl ik van mening ben als je een platte band hebt, het sowieso over en out is en je dus eerder het risico neemt om die halve kilo thuis te laten?
Het enige wat ik eventueel zou meenemen is mijn Dynaplug in achterzak van jersey.
Thoughts?
Die pen wipte echt hoor, ik heb die dan vervangen door een vaste van Deda. Ik denk dat het ook die zogenaamde comfortknik is in het frame die voor extra moment zorgt t.o.v. dat fixatiepunt van het zadel en spanning op het punt waar die scheurtjes ontstonden.Die is exponentieel veel groter, en al zeker als je door alle kracht die je zet constant op je zadel zit te wippen.
Ik heb eens op 12go een agu bril gekocht voor 39 euro. Ik heb ook van Rysel brillen. Ik heb een helm van Van Rysel, maar sinds enkele maanden de gamechanger. Ik heb die voor 115 euro gekocht op bikediscount. Het is wel de gamechanger 1.0.Iemand aanradertjes van een fietsbril?
Ben wel niet geneigd de vetpot neer te leggen voor een bril, ik richt mijn pijlen rond 50-75€.
Zie graag spiegelglas.
Zag reeds d.franklin passeren
Hoor graag de insteek.
Zoek ook nog een nieuwe helm.
Zit nu op ekoi ar13/14, abus airbreaker, iemand ervaring of waarom net voor x te kiezen?
Misschien in jouw geval, maar in mijn geval gaan gadgets niet lang mee. Horloges, brillen, telefoons, dat is allemaal fragiel tuig.Ook gaat zo een bril echt jaren mee en als je gaat optellen hoeveel uren je die op uw neus hebt is het echt de investering waard.
Welke melk zit er in je banden? Tpu bandje weegt toch maar 41 gram? Natuurlijk nog c02, lichters, co2 kraantje en tasje. Gewoon Pogacar-style, voor de klim je drinkbussen leegspuiten.Zondag doe ik mee aan GF Vosges (UCI qualifier). Pakken jullie een 'buidelzakje' mee (eg. extra band etc.) of niet?
Net eens gewogen en kom aan een halve kilo extra, terwijl ik van mening ben als je een platte band hebt, het sowieso over en out is en je dus eerder het risico neemt om die halve kilo thuis te laten?
Het enige wat ik eventueel zou meenemen is mijn Dynaplug in achterzak van jersey.
Thoughts?
Dat is idd wel vaker het geval é. Ik rij dan ook geregeld toertochten met de gravelfiets. Met de MTB bijna alleen nog in Wallonië (en de Vlaamse Ardennen).Toertocht in Ophasselt gereden (80 km)
Heerlijk weer, mooie klimmetjes... MAAR
10 jaar geleden mocht dit geaffiicheerd worden als MTB-tocht.
Tegenwoordig bestaat de gravelfiets en is die toch populair genoeg om dit aan te kondigen als een graveltocht.
Geen centimeter gemountainbiket vandaag.
Ik kende de streek niet echt. Met wat reliëf hoopte ik dat er toch iets van mtb plezier te beleven viel, maar helaas.Dat is idd wel vaker het geval é. Ik rij dan ook geregeld toertochten met de gravelfiets. Met de MTB bijna alleen nog in Wallonië (en de Vlaamse Ardennen).
Iemand nog een referal code voor canyon?
Iemand aanradertjes van een fietsbril?
Ben wel niet geneigd de vetpot neer te leggen voor een bril, ik richt mijn pijlen rond 50-75€.
Zie graag spiegelglas.
Zag reeds d.franklin passeren
Hoor graag de insteek.
Zoek ook nog een nieuwe helm.
Zit nu op ekoi ar13/14, abus airbreaker, iemand ervaring of waarom net voor x te kiezen?