SomeDude
Banned
Bedoel je brabantse pijl?waalse pijl cyclo
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je brabantse pijl?waalse pijl cyclo
Bedoel je brabantse pijl?

Bloesem Classic!, en de Amstel Cyclo is ook nog morgen
Twee maten ten opzichte van welk vergelijkingspunt? Uiteindelijk staan op alle sites gewoon maattabellen.Ik zou een korte fietsbroek en trui bestellen van Santini. Welke maat neem ik best? Ik lees van zeker 1 of zelfs 2 maten groter te nemen?
De prijzen zullen ook weer navenant zijn. Volgen een beetje de smartphone markt: Altijd kleine features of verbeteringen (nooit iets baanbrekend) maar wel bij elke iteratie de prijs +20/30%.
Ik twijfel nog steeds om mijn 840 in te ruilen voor een 1050 omdat ik soms echt niet goed zie op mijn scherm.
Ben een brildrager en fietsen zonder sterkte gaat goed, enkel routes en info op dat kleinere scherm is soms lastig.

), het verstand zegt Orbea. Het prijsverschil is bijna 2k. Iemand ooit al de wijze beslissing gemaakt zonder achteraf spijt te hebben?Daardoor een Explorer gekocht kochten doet zen job en kan ik wel aflezen..Ik twijfel nog steeds om mijn 840 in te ruilen voor een 1050 omdat ik soms echt niet goed zie op mijn scherm.
Ben een brildrager en fietsen zonder sterkte gaat goed, enkel routes en info op dat kleinere scherm is soms lastig.
Ik wil al heel lang mijn hardtail ook gewoon 1x12 maken, maar ik blijf het maar uitstellen. Dus elektronisch op de fully, en dan huidige xt / slx mix op de hardtail...Zo'n gx upgrade is bij de Duitsers soms wel goed geprijsd te vinden. Ik heb nu gx axs op de mtb en ben daar tot nu toe wel content van. Maar of ik het er voor zou overhebben om een (goed werkende) mechanische groep up te graden durf ik te betwijfelen...
Ik denk deze van €40Die van €29 of €40 want ik zie niet veel verschil tussen beide.
Is de trek al niet redelijk oud en zeer beperkt van max bandbreedte die erin past?Zoals eerder gezegd, twijfel ik tussen de Trek Speed Concept (Ultegra di2) en de Orbea Ordu (105 di2). Het hart zegt Trek (de looks alleen al), het verstand zegt Orbea. Het prijsverschil is bijna 2k. Iemand ooit al de wijze beslissing gemaakt zonder achteraf spijt te hebben?
Blijkbaar enorm zware massale valpartij in gran fondo belgie.
Cru om te zeggen ma dit zat er gewoon aan te komen![]()
2 grote groepen in tegenovergestelde richting op 1 baan las ik? Kan toch voorkomen worden lijkt me