scorpken
Active member
Dork disc verwijderen aub.
ik heb al regelmatig overwogen om naar de politie te stappen wegens dingen in deze topic, maar zo'n dork disc is onvergefelijk.
Afspraak gemaakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dork disc verwijderen aub.
Ik heb daar last van als mijn fiets op de rollen staat. Blijkbaar verandert mijn positie daar net genoeg om daar veel last van te hebben. Is meestal weg een paar uur later (bij mij toch). Evt een bikefit doen voor beide fietsen?Eigenlijk vooral drang om te moeten plassen en zo het gevoel alsof je tijdens het plassen hebt moeten afknijpen. Maar alleen maar als ik zit of lig (snachts ook niet) en ook niet heel de dag door.
Tijdens het fietsen, wandelen, rechtstaan ook geen last van. Plassen is ook gewoon normaal: geen moeite om te plassen, ook geen zwakke straal.
Heb ook al gelezen dat het door te gespannen bekkenbodemspieren kan zijn. Is nu al een 2tal weken. Lijkt me dat het bij een ontsteking toch eerder constant zou moeten zijn en dat ik ondertussen koorts zou hebben.
Niet meer nodig. PV is al opgemaakt en overgemaakt aan het parket.ik heb al regelmatig overwogen om naar de politie te stappen wegens dingen in deze topic, maar zo'n dork disc is onvergefelijk.
Afspraak gemaakt.
Benieuwd naar de FTP test, het is al heel lang geleden dat ik er eens een heb afgelegd.

Omdat ik het nummertje wil zien. Niet meer, niet minder.Waarom nu nog een FTP-test doen?
ff moeten opzoeken wat een dork disc is en nee dit kan gewoon niet op een fiets!!!!
Ik heb er zelfs 1 op mijn aero fiets (het is wel een kleintje). Voordeel is dat ik mezelf makkelijk kan aanbieden voor de doodstraf.Er zijn er hier zelfs die een zadeltasje op hun racefiets hebben staan!!! Straight to jail.
Vorige vrijdag net 10km vertrokken van thuis en door verkeerd schakelen denk ik vooraan is mijn ketting beginnen klappen en mijn derailleur in mijn wiel geslagen.
De pad is afgebroken, en aan het wiel of derailleur lijkt niks aan te zijn.
Is er een service centrum van canyon waar je onderdelen kan halen want het er 1 besteld online en dat zou tot 17 werkdagen kunnen duren voor het geleverd wordt…
Beantwoord je uw vraag nu zelf niet?Blaas/prostaat onsteking dus. Ik vraag me nu wel af of ik beter mijn fiets een paar weken aan de haak hang of niet. De dokter zei zelf wel "ik ga je fiets niet afpakken" maar ik ben bang dat het hierdoor langer zou duren en wil er echt wel zo rap mogelijk vanaf. Want in Juli 14u rijden met de auto naar Toscane op die manier, dan ben ik op sterven na dood tegen dat ik er ben.

ja het ding is dat ik er eigenlijk tijdens het fietsen geen last van heb, maar wel als ik op mijn bureaustoel zit. Nu volgens de dokter is de pijn gewoon omdat je erop zit en dat het ontstoken is, maar de oorzaak zou zijn van te weinig te drinken.Beantwoord je uw vraag nu zelf niet?
Het is klote natuurlijk maar ook niet het einde van de wereld.
Hoe je er juist aankomt zal waarschijnlijk ook moeilijk te achterhalen zijn, door de druk of door een bacterie. Als je terug begint met fietsen en het komt terug dan zal het waarschijnlijk door de fiets komen, maar dan zit je er natuurlijk nog eens mee![]()
Dus dat is 1,2-1,4L op een dag met sporten inbegrepen? Op zich wel goed dat je de oorzak gevonden hebt dan.ja het ding is dat ik er eigenlijk tijdens het fietsen geen last van heb, maar wel als ik op mijn bureaustoel zit. Nu volgens de dokter is de pijn gewoon omdat je erop zit en dat het ontstoken is, maar de oorzaak zou zijn van te weinig te drinken.
Wat ook wel klopt, want ik drink tussendoor zo goed als niks. Enkel een glas bij ontbijt, middageten en avondeten. En dan een bidon tijdens de trainingen, wat eigenlijk ook te weinig is op een kleine 2u.
Maar ga er toch zeker een week mee wachten, een rustweekje gaat ook eens deugd doen.
Dus:ja het ding is dat ik er eigenlijk tijdens het fietsen geen last van heb, maar wel als ik op mijn bureaustoel zit. Nu volgens de dokter is de pijn gewoon omdat je erop zit en dat het ontstoken is, maar de oorzaak zou zijn van te weinig te drinken.
Wat ook wel klopt, want ik drink tussendoor zo goed als niks. Enkel een glas bij ontbijt, middageten en avondeten. En dan een bidon tijdens de trainingen, wat eigenlijk ook te weinig is op een kleine 2u.
Maar ga er toch zeker een week mee wachten, een rustweekje gaat ook eens deugd doen.
Meer é, want een echte vent drinkt alleen, minstens, 33'ers. Dus dat is al een liter ('s morgens, middag en avond).Dus dat is 1,2-1,4L op een dag met sporten inbegrepen? Op zich wel goed dat je de oorzak gevonden hebt dan.
Ja, maar hij heeft ook een zadeltasje. Vandaar mijn verwarring.Meer é, want een echte vent drinkt alleen, minstens, 33'ers. Dus dat is al een liter ('s morgens, middag en avond).
En @Str8_6 heeft dus een prostaat, ergo is een vent.
Juist. Nog maar eens het bewijs dat we de dag van vandaag niet meer zomaar mogen uitgaan van een bepaald gender.Ja, maar hij heeft ook een zadeltasje. Vandaar mijn verwarring.
Naar mijn mening is een bierdieet van een halve bak per dag aan de orde.
Hij zei tussen gewoon zonder sport tussen de maaltijden door 1,5l. Dus drinken tijdens de maaltijd niet inbegrepen.Dus dat is 1,2-1,4L op een dag met sporten inbegrepen? Op zich wel goed dat je de oorzak gevonden hebt dan.