ns_man
Well-known member
Beide. Plugkit in zadeltasje, band hangt aan het frame met een strap.
Ik vreesde al dat beiden niet in zadeltasje zouden passen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beide. Plugkit in zadeltasje, band hangt aan het frame met een strap.

Dat hangt van het zadeltasje en het formaat van de band af natuurlijk (in mijn geval een 29" mtb band).Ik vreesde al dat beiden niet in zadeltasje zouden passen![]()
Tpu binnenband en dynaplug passen samen met bandenlichters en co ampule in een kleine zadeltas. Klein pompje neem ik mee in de achterzak.Wat nemen de tubeless rijders hiermee als back up: binnenband en/of repairkit (bv. Dynaplug)?
Yes, heel makkelijk. Dynaplug racer ofzo kwam gebundeld met mijn fiets. Je kan niets fout doen, plug er in steken zonder speciale techniek of voorzichtigheid, en je kan weer doorik neem eigenlijk enkel maar een binnenband mee voor zou ik plat vallen met mijn tubeless. Zijn die dynaplugs makkelijk & efficiënt in gebruik?
jep, al 2x gebruikt. Duurt wel enkele minuten eer het rond de plug goed gesealed is. Laatste keer wel direct naar huis gemoeten omdat ik teveel lucht verloren was na het steken van de plug maar vermoedelijk mijn eigen schuld omdat ik hem te lang met de plug naar boven gehouden heb en er dus geen sealant bij kon. Maar nog 3000 km gereden met die band en de plug erin zonder miserie. Die plug verbindt zich precies met de band zelf.dynaplug ook geschikt voor racerts?

Met poeder zit ik daar weinig mee in normaal.Wielervoeding.nlWat was die website die SIS gellekes aan bodemprijzen verkocht omdat de houdbaarheidsdatum al heel nabij was?
4Endurance.com denk ikWat was die website die SIS gellekes aan bodemprijzen verkocht omdat de houdbaarheidsdatum al heel nabij was?
Nee, was wielervoeding.nl4Endurance.com denk ik
Die codes zijn wel niet voor lange tijd geldig denk ik.Volgens mij is reclame niet toegestaan. Posten met "ik heb gehoord dat" lijkt mij veiliger
Ik heb het alvast naar mijzelf gemaild voor de volgende bestelling![]()