ontslag genomen na net geen drie maanden bij nieuwe werkgever.
Volg nu opleiding programmeren =]
#werkloostuig
#hoortnietthuisopBG
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ontslag genomen na net geen drie maanden bij nieuwe werkgever.
Ja dat past. Maar zoals poeperman zegt ziet dat er anders uit.En is die compatibel met 105 di2? Want ik vind dat precies toch niet zo duidelijk terug.
Ik heb over SRAM wel opgevangen dat het crankstel bij Force AXS en Red etap AXS een package unit is incl. chainrings?Ja dat past. Maar zoals poeperman zegt ziet dat er anders uit.
Voor mij tevens een reden dat ik meer en meer neig naar SRAM. Te starten vanaf Rival, wat de 105 di2 van SRAM is, heb je de optie om een eigen OEM powermeter te kopen die echt niet duur is.
Bij force, wat de ultegra is, komt bijna elke fiets al standaard met een powermeter. Allemaal heel goeie powermeters en goed geprijsd.
Bij Shimano heb je enkel bij dura-ace een eigen powermeter, en die is dan nog eens echt niet goed.


Als je goede deals tegen komt mag je ze altijd doorgevenIk ben wat aan het kijken voor een fijne deal te doen deze black friday voor een power meter. Alleen heb ik de prijzen de afgelopen weken niet echt in de gaten gehouden.
Is dit bv al de moeite waard, of kan het nog verder zakken?

Ja de kettingbladen hangen vast aan de spider.Ik heb over SRAM wel opgevangen dat het crankstel bij Force AXS en Red etap AXS een package unit is incl. chainrings?
Dus als je chainrings versleten zijn mag je heel de boel incl. power meter de vuilbak in mikken?
En ondertussen iedereen ons maar proberen wijsmaken dat we naar een circulaire economie moeten. Het mag ook niet verrassen dat dit weer van Amerikanen komt...

Op zoek naar een upgrade voor mijn Endurace DT Swiss LN wielen: PRC1400. Mooie deal?
www.elite-wheels.com
De Caluwé zei geen ramptoeristenEindelijk droog, koersfiets langs de ijzer overstromingen spotten of toch maar de mtb???
zou mtb pakken. Zal nat en vuil liggenHet ideale moment om de pedalo uit het tuinhuis te halen!Eindelijk droog, koersfiets langs de ijzer overstromingen spotten of toch maar de mtb???
Langs de IJzer is goed te doen.Eindelijk droog, koersfiets langs de ijzer overstromingen spotten of toch maar de mtb???
Maar het was op een gravelrouteNog maar eens het bewijs dat mountainbiken een zomersport is![]()

Interessant, maar ik ben geen echte fan van hubs die zich op lange termijn nog niet hebben bewezen. En die glanzende look, mijn smaak niet.![]()
Drive 40D Disc Brake
The Drive 40D is dedicated to those who want an all-rounder that is more geared towards riding in the hills and mountains. The wheelset features carbon spokes, light and stiff UNI carbon fiber as well as high precision, ceramic bearing hubs. It is tubeless ready and has the added benefit of...www.elite-wheels.com
200g lichter, 3mm intern breder & met BF goedkoper.
Hier ook... toerke van een dikke 50km gedaan, maar 't was wel even het koppeke erbij houden: fietspaden die nog vol bladeren en takkerij liggen na de storm van vorige week. En veel wind richting kust. Maar wel zalig dat het weer even kon.Nog eens buiten gaan fietsen
Fair, heb de mijne besteld. Zal u op de hoogte houdenInteressant, maar ik ben geen echte fan van hubs die zich op lange termijn nog niet hebben bewezen. En die glanzende look, mijn smaak niet.
