Chauffagist
Well-known member
Ja, ligt perfect. Je moet echt doorstampen, alsof het begint te trillen vanaf een bepaald wattage....Ligt uwe ketting er correct op bij uwen derailleur vanachter?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, ligt perfect. Je moet echt doorstampen, alsof het begint te trillen vanaf een bepaald wattage....Ligt uwe ketting er correct op bij uwen derailleur vanachter?
Staat er een maximaal wattage op die ketting?Ja, ligt perfect. Je moet echt doorstampen, alsof het begint te trillen vanaf een bepaald wattage....

Over warme lange broeken gesproken. Iemand aanraders?Heeft dat dan niet gewoon te maken met het feit dat u benen niet warm genoeg zijn?
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb zelf zeer snel last van kouden vingers, tenen en neus maar gewoon al ervoor zorgen dat u armen wat beter ingepakt zijn scheelt echt enorm veel voor u vingers, net zoals een dikkere broek enorm scheelt voor u tenen. Je kan de warmste schoenen ter wereld aan doen, als je vervolgens in korte broek gaat rijden ga je nooit warme tenen hebben, u bloed verliest al alle warmte omdat het eerst een kleine meter been moet opwarmen. Overdreven vergelijking uiteraard maar goed, je snapt het punt: als je broek onvoldoende isoleert geraakt de warmte gewoon niet in je voeten/tenen.
Precies kweetniwa dat ik een winkel niet kenKende ik eerlijk gezegd niet, thx for the tip!
das een andere provincie he voor mij 
Alleen op papier dan toch, Aalter is enkel op papier niet geannexeerd door West-Vlaanderen...Precies kweetniwa dat ik een winkel niet kendas een andere provincie he voor mij
![]()

Ik heb eentje van Assos die ondertussen al jaar en dag mee gaat. Super content van, maar wel een broek voor als het echt koud is, niet voor zo ~10°C overgangsweer.Over warme lange broeken gesproken. Iemand aanraders?
Nope. Al altijd gehad en verschillende winterbroeken versletenHeeft dat dan niet gewoon te maken met het feit dat u benen niet warm genoeg zijn?
Begrijp mij niet verkeerd, ik heb zelf zeer snel last van kouden vingers, tenen en neus maar gewoon al ervoor zorgen dat u armen wat beter ingepakt zijn scheelt echt enorm veel voor u vingers, net zoals een dikkere broek enorm scheelt voor u tenen. Je kan de warmste schoenen ter wereld aan doen, als je vervolgens in korte broek gaat rijden ga je nooit warme tenen hebben, u bloed verliest al alle warmte omdat het eerst een kleine meter been moet opwarmen. Overdreven vergelijking uiteraard maar goed, je snapt het punt: als je broek onvoldoende isoleert geraakt de warmte gewoon niet in je voeten/tenen.
.Alleen op papier dan toch, Aalter is enkel op papier niet geannexeerd door West-Vlaanderen...![]()

Alu of staal frame, met nokjes voor spatborden + bagagedrager. 1 wielset met naafdynamo voor te pendelen in de winter en eentje om effectief te 'gravelen' (wat dat ook voor jou moge betekenen).![]()
Allez, iemand suggesties voor ne nieuwe woon-werk/gravel fiets?
Eens Gent gepasseerd heb je bij elk dorpje het gevoel dat het precies West Vlaanderen isIk heb oprecht moeten opzoeken en moeten constateren dat Aalter dus in oost-Vlaanderen ligt.
Iedereen die ik ken van Aalter heb ik het gevoel bij, ja West-Vlaming. Elke keer ik daar kom heb ik het gevoel, ja West-Vlaanderen.
Zuidelijker nader je dan ook nog eens de Vlaamse Ardennen en we weten allemaal dat daar de echte mannen trainenEens Gent gepasseerd heb je bij elk dorpje het gevoel dat het precies West Vlaanderen is

Ik dacht dat die allemaal op zwift zaten (want daar kun je makkelijker vals spelen).....en we weten allemaal dat daar de echte mannen trainen![]()
![]()
MyWhoosh zeker ook de moeite om uit te checken en gratis!Ik dacht dat die allemaal op zwift zaten (want daar kun je makkelijker vals spelen)
Gisterenavond het alternatief Rouvy eens geprobeerd, ik was zwift wat beu. Tot nu toe ben ik een fan.
Zijn daar ook races op?MyWhoosh zeker ook de moeite om uit te checken en gratis
Ja maar kleine userbase. Dus op dat gebied blijft Zwift koning. Ik gebruik het momenteel enkel voor Workouts.Zijn daar ook races op?
Heb je een bikefit met aandacht voor het juiste zadel gedaan?Laatste weken een stuk minder aan het fietsen door verschillende redenen:
1) minder tijd door het werk
2) last van pijnlijke nekspieren (verergerd door het fietsen)
3) Ook last van ingegroeide haren op mijn bil
Ik denk aan overschakelen op lopen i.cm. fitness
Doet weinig aan ingegroeide haren natuurlijk.Heb je een bikefit met aandacht voor het juiste zadel gedaan?
Ik heb MyWoosh ook heel even geprobeerd maar het mist idd de levendigheid van Zwift voor groepsritten ed.Ja maar kleine userbase. Dus op dat gebied blijft Zwift koning. Ik gebruik het momenteel enkel voor Workouts.