StruikGewas
Well-known member
Poggio is net lang genoeg om u hard te laten afzien.Jazeker, de enige echte. Echt een fijn ding om op te knallen!
Na de bocht naar rechts is het stijl, om dan na pakt een kleine 50m nog dat tikkeltje steiler te worden.
Ik doe hem niet zo graag, liever iets langer maar iets minder steil. Het probleem is vooral dat je die wilt oprijden op de versnelling waarmee je hem aanvat, en dan doet het gewoon heel veel zeer

. Dat was met veel gezucht tot boven krasselen.


