De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Voor al de losmakers van de quicklink van hun nieuw aangekochte fiets of al enkele maanden gebruikte fiets. De quicklink is eigenlijk niet voor hergebruik.
Screenshot_2023-09-14-22-55-05-88_e2d5b3f32b79de1d45acd1fad96fbb0f.jpg


Al is dat waarschijnlijk een beetje zoals een jointje van 3/4", soms laat je het zitten en is het dicht, soms lekt het en moet je toch een nieuw steken.
 
Voor al de losmakers van de quicklink van hun nieuw aangekochte fiets of al enkele maanden gebruikte fiets. De quicklink is eigenlijk niet voor hergebruik.
Bekijk bijlage 22940

Al is dat waarschijnlijk een beetje zoals een jointje van 3/4", soms laat je het zitten en is het dicht, soms lekt het en moet je toch een nieuw steken.
Bij kmc zijn er 2 soorten quick link. 1 herbruikbare de andere is wegwerp
 
Iemand interessei n een Le Col kortingscode van 55€ - voor orders boven 145
Gekregen via zo'n Strava challenge maar momenteel niets nodig (en geen extra budget hiervoor :D)
 
Da's gewoon de quicklink lobby die uw wil doen geloven dat het 1time use is om zo meer geld te verdienen. Net hetzelfde als de WC-papier lobby.
Echt he. Als ik s'morgens ga kakken leg ik dat wc papier gewoon opzij om s'avonds nog eens te gebruiken. Mij gaan ze niet liggen hebben ze.
 
Ook nog nooit een ketting gehad die faalde op de quicklink.
Ik heb er wel zo goed als altijd eentje bij.

Onlangs wel mijn ketting 'gebroken' en dat aan de quicklink die het langs één kant begeven had (en volledig verbogen was).

Nochtans geen erg versleten exemplaar..
 
Terug
Bovenaan