scorpken
Active member
Ga je dan eerst je huidige smeermiddel oprijden en dan volledig ontvetten of niet?
Pffff... Wax, squirt, muc-off dry lube... Echte flandriens rijden iedereen op het jaagpad voorbij zonder hun ketting te smeren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga je dan eerst je huidige smeermiddel oprijden en dan volledig ontvetten of niet?
Bij kmc zijn er 2 soorten quick link. 1 herbruikbare de andere is wegwerpVoor al de losmakers van de quicklink van hun nieuw aangekochte fiets of al enkele maanden gebruikte fiets. De quicklink is eigenlijk niet voor hergebruik.
Bekijk bijlage 22940
Al is dat waarschijnlijk een beetje zoals een jointje van 3/4", soms laat je het zitten en is het dicht, soms lekt het en moet je toch een nieuw steken.
Aansprakelijkheid tegen onvruchtbaarheid door met je b*llen op bovenbuis te ketsen als de link doorschiet.Idem, ik herbruik die ook. Fabrikanten willen zich gewoon indekken tegen enige aansprakelijkheid.
Anders even met canyon bellen voor hun mening?Aansprakelijkheid tegen onvruchtbaarheid door met je b*llen op bovenbuis te ketsen als de link doorschiet.

Aansprakelijkheid tegen onvruchtbaarheid door met je b*llen op bovenbuis te ketsen als de link doorschiet.

Ik heb al 2 kinderen. Ik zou ze eigenlijk aansprakelijk moeten stellen voor het feit dat ik niet eerder op mijn bovenbuis ben gevallen.Aansprakelijkheid tegen onvruchtbaarheid door met je b*llen op bovenbuis te ketsen als de link doorschiet.
Da's gewoon de quicklink lobby die uw wil doen geloven dat het 1time use is om zo meer geld te verdienen. Net hetzelfde als de WC-papier lobby.Idem, ik herbruik die ook. Fabrikanten willen zich gewoon indekken tegen enige aansprakelijkheid.
Echt he. Als ik s'morgens ga kakken leg ik dat wc papier gewoon opzij om s'avonds nog eens te gebruiken. Mij gaan ze niet liggen hebben ze.Da's gewoon de quicklink lobby die uw wil doen geloven dat het 1time use is om zo meer geld te verdienen. Net hetzelfde als de WC-papier lobby.
Ook nog nooit een ketting gehad die faalde op de quicklink.
Ik heb er wel zo goed als altijd eentje bij.
Pro tip: leg dat gewoon in een beetje wasbenzine om volledig te ontvetten. WC-papier 'op' gebruiken is een fabeltjeEcht he. Als ik s'morgens ga kakken leg ik dat wc papier gewoon opzij om s'avonds nog eens te gebruiken. Mij gaan ze niet liggen hebben ze.
https://indekken.nl/Idem, ik herbruik die ook. Fabrikanten willen zich gewoon indekken tegen enige aansprakelijkheid.