poeperman
Well-known member
Dat is voor mij ook wel een foolproof methode geweest, maar bij een 1by is dat natuurlijk een beetje anders.Ketting groot-groot zonder door de derailleur te gaan plus 2 schakels. Zo doe ik het bij de koersfiets. Nog nooit problemen gehad op die manier.
Heb je een fully @Chauffagist ?
.



