Vertel dat eens aan jumbo, rijden gewoon met ultra2 (een oil based lube)van dynamic

Rijden ook met speed potion wat een drip wax is. Ineos rijden met olie van muc-off. Soudal-Quick-step met olie.
Om maar te zeggen dat er niet zoveel teams met smeltwax rijden, en ook niet allemaal met wax tout court.
Oké ddaar boeit slijtage niet, die rijden een ketting nooit op. Maar watts tellen wel.
Op wat baseer je u dat de olie van cyclon niet goed zou zijn? En dat die van morgan blue beter zou zijn?
In het begin van mijn wielercarriere gebruikte ik producten van morgan blue, en ook de dry lube. Ik vond dat nu niet echt een goed product, ik had toch betere ervaring met andere oliën.
Kuisfreak is ook één ding, je moet ook wel zien dat uw ketting gesmeerd is natuurlijk. Als jij die volpompt met ontvetter die je niet goed verwijderd en daar direct olie op doet dan smeer je niet natuurlijk.
Dat een ketting geen spatje zwart mag zien is ook zo iets. Zolang de rollers echt gelijk boter lopen gaat uw ketting lekker lopen. Dat daar langs de buitenkant wat zwart ophangt doet daar niks van af.
Ik ken er zulke, brandschone ketting en als je dan de ketting van links naar rechts beweegt dat je het hoort knarsen alsof je een kilo zand aan het eten bent.