Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar lees je dat dan tussen de regels?2de hands zijn er wel deals te vinden, fietsen zoals een giant trinity bvb al een "oud" model maar als je tussen de regels leest nog steeds 1 van de betere in het peloton.
Ben absoluut een schijfrem fan maar ze zijn minder aero dus op een tt fiets zijn velgremmen veel minder een "nadeel"
Dit dus, ik heb een TT/tri fiets met gewone velgremmen en kan je wel zeggen dat dat helemaal niet zo goed remt als een vergelijkbare racefiets met velgremmen. Hydraulische schijfremmen hebben als voordeel dat je de kabels veel meer kan wegwerken en dat ze nog altijd even goed blijven remmen waardoor je met je TT fiets met schijfremmen evenveel remkracht hebt als je gewone wegfiets.Schijfremmen zijn aerodynamisch gezien wel degelijk trager. Merken kunnen moeilijk schijfremmen pushen op de wegfietsen en dan op hun TT-fietsen bij velgremmen blijven. Met schijfremmen heb je meer remkracht, wat je ook een voordeel kan opleveren.
Ik heb nog een trinity staan die stof staat te verzamelen, indien interesse stuur ik paar foto's.Fietsen is meer dan aero. Triatleten hebben de switch naar schijfremmen al lang gemaakt voor merken schijfremmen als enige optie aanboden.
Ja dat kan perfect zo zijn.Schijfremmen zijn aerodynamisch gezien wel degelijk trager. Merken kunnen moeilijk schijfremmen pushen op de wegfietsen en dan op hun TT-fietsen bij velgremmen blijven. Met schijfremmen heb je meer remkracht, wat je ook een voordeel kan opleveren.
Kan mijn bron niet terugvinden. Zou kunnen dat het Alex downset was, kwam er op neer dat ploegen met giant als sponsor heel vaak beter dan verwacht doen bij tijdritten mede doordat de Trinity ondanks zijn ouderdom nog bij de beteren hoort.Waar lees je dat dan tussen de regels?
Ik ken niet veel van TT-fietsen. Maar als elk serieus merk die fietsen leveren waarop TT worden gewonnen met schijfremmen komen en dat de innovatie de laatste jaren echt serieus was, lijkt het mij sterk dat de trinity nog een serieuze contender zou zijn anno 2023.
Ja hij was lang competitief, maar hij begint echt wel zijn leeftijd te krijgen.
Je kan je dan wel de vraag stellen of Bianchi zo'n topmerk is/was kwa TT bike... Pinarello heeft duidelijk geen interesse in nog een (WT) team en Specialized gaat niet nóg een team bijnemen.Tom Dumoulin bvb was geen fan van de Jumbo omschakeling naar cervelo mede door de tijdritfiets. Terwijl hij sinds zijn wielerpensioen terug giant ambassadeur is.
Ridley is beschikbaarJe kan je dan wel de vraag stellen of Bianchi zo'n topmerk is/was kwa TT bike... Pinarello heeft duidelijk geen interesse in nog een (WT) team en Specialized gaat niet nóg een team bijnemen.

Dit is wel de VORIGE generatie van de Roam hé, niet de Roam v2.Besteld! Die bundle voor 209 euro met de algemene kortingscode inclusief is toch zeer scherp.
Mijn V1 Bolt van 6 jaar oud heeft een batterij die nogal wispelturig is. Mijn heart rate monitor (zelfde leeftijd) doet er altijd 15 minuten over eer ik die geconnecteerd krijg en ik wilde al een tijdje een extra set kadans- en snelheidssensoren. Die sensoren + HRM alleen al zijn zeker 100 euro waard.
Maakt wel echt heel weinig uit. Tot vorig jaar had ik de V1 Elemnt Bolt en werkte nog altijd uitstekend.Dit is wel de VORIGE generatie van de Roam hé, niet de Roam v2.
Is een slechte vertaling van het Engelse 'courses', ze hadden dat inderdaad beter anders genoemdEn dan nog een persoonlijke ergernis bij Garmin was dan routes daar 'koersen' heten. DAT.IS.NIET.LOGISCH.
Doe eens de moeite om alles te lezen vooraleer te reageren.Dit is wel de VORIGE generatie van de Roam hé, niet de Roam v2.
Alle toestellen altijd gewoon in het Engels zetten.Ik heb een Wahoo Roam Stealth en ben er zeer tevreden van. De connectiviteit tussen de app en de gps is schitterend en werkt steeds vanaf de eerste keer. Qua gebruiksgemak en logica veel beter dan mijn Garmin ook al besef ik wel dat ik toestellen en technologieën van verschillende generaties aan het vergelijken ben.
En dan nog een persoonlijke ergernis bij Garmin was dan routes daar 'koersen' heten. DAT.IS.NIET.LOGISCH.
Ik had geen problemenGewoon
Alle toestellen altijd gewoon in het Engels zetten.
Da's het makkelijkste om oplossingen te googelen als je problemen hebt.
Toch bedankt voor de tip.