Van het Waasland kan je toch wel veel kanten uit?
Je kan naar Aalst, kanten van Eeklo, Zeeuws-Vlaanderen of Antwerpen (voetgangerstunnel is echt geen heksenwerk om daar door te rijden). Zo kan je ook wel veel kanten uit. Natuurlijk als je maar 2u gaat fietsen dan ben je vrij beperkt en zit je steeds wat in dezelfde regio te fietsen.
Op verplaatsing gaan rijden vind ik nu persoonlijk ook niet altijd zo aantrekkelijk. De Vlaamse-Ardennen is leuk voor de klimmetjes en de heroïek. Maar buiten de klimmetjes is dat nu toch niet dat je daar spectaculair mooi of tof kan fietsen.
Plus dat er in Vlaanderen/ België ook gewoon heel veel slechte fietspaden zijn. Ik heb weinig zin om 1u ergens naartoe te rijden om gevaarlijker en slechter te fietsen dan dat ik in mijn achtertuin kan doen.
Ik deed mee aan de fietsdodentocht, en ik moet toch zeggen dat de wegen waarop we reden mij toch niet veel deden, veel drukke banen en gevaarlijke en slechte fietspaden.
1,5u rijden naar Maastricht of Luik ofzo is tof. Kan je mooi en tof rijden. Maar dat krijg ik moeilijk verkocht thuis natuurlijk. Dat is voor een rit van 4u minstens 7u dat ik van huis ben. Als ik om 7u thuis vertrek (om 6u opstaan op een zaterdag dan schiet ze mij zeker af) dan ben ik om 14u thuis, nog de fiets uit de auto halen en mij douchen dan is het al snel 15u. Dan is de dag voorbij natuurlijk.
Als dat u enkel maar kan boeien dan rij je zoals je zegt niet heel veel natuurlijk. En laat het nu net zijn dat die leuke tochten op verplaatsing leuker worden als je conditie beter is waarvoor je dus wel wat moet trainen/ fietsen.
Alsook ik heb geen bedrijfswagen