De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Ook wel belachelijk dat ze die abus helmen van alpecin in beperkte oplage verkopen bij canyon. Ik was aan het kijken voor het nieuw model in alpecin versie en is al uitverkocht terwijl die nog maar uitgekomen is.
Ik vroeg wanneer die terug op stock komen en ze komen niet meer op stock. :wtf:

En de andere nieuwe versie hebben ze niet met de canyon logo's erop.

Ook eens gemaild naar alpecin zelf of zij niets liggen hebben dat ze verkopen, maar ook niets. (terwijl ze er wss 100 liggen hebben)

Lap foute doosje van bbb gekocht om te bleeden, blijkt niet voor shimano road te zijn (past niet op de shifter). Straks eens gaan zien voor zo iets dan ...

Ook wel belachelijk dat ze die abus helmen van alpecin in beperkte oplage verkopen bij canyon. Ik was aan het kijken voor het nieuw model in alpecin versie en is al uitverkocht terwijl die nog maar uitgekomen is.

Ook eens gemaild naar alpecin zelf of zij niets liggen hebben dat ze verkopen, maar ook niets. (terwijl ze er wss 100 liggen hebben)
Wachten tot na seizoen, weet niet of die verkoop doen?

Anders moet je eens proberen via [email protected].

Ja.

Gewoon naar website gaan. Kijken welk model je hebt (foto's uploaden dacht ik?) en je krijgt gratis nieuwe opgestuurd.

Filmpje op YouTube om installatie te volgen
De website had ik al gevonden duurt de verzending lang? Heb geen reserveschoenen voor de koersfiets :poop:

2 dagen op rij mijn schoenen doorweekt en nu stinken ze een uur in de wind. Nochtans met krantenpapier erin laten drogen.

Heb al van die schoendeo erin gespoten, maar helpt precies ook niet.
Tips?

Nog iets van gehoord? Ben aan het kijken voor mijn madam.
Ik weet niet of degene die er nu op de site staan al de nieuwe zijn. De e kleuren zijn nog dezelfde, wat ik al vreemd vind.

Het nieuwste Endurace CF frame is nog strakker en esthetischer dan voordien. Bovendien heeft het frame dezelfde toonaangevende geometrie als onze top-end CF SLX fietsen voor een perfecte fietspositie op de lange afstand.

2 dagen op rij mijn schoenen doorweekt en nu stinken ze een uur in de wind. Nochtans met krantenpapier erin laten drogen.

Tips?
Wij hebben zo'n schoendroger gekocht, werkt wel goed om ze snel droog te krijgen en de geur er uit te krijgen.

Wij hebben zo'n schoendroger gekocht, werkt wel goed om ze snel droog te krijgen en de geur er uit te krijgen.
Of als alternatief uw fan gebruiken die je op de rollen gebruikt. De meesten hier hebben dat wel, al leent waarschijnlijk niet elk model er hem even goed voor. Mijn Vacmaster doet meer dienst als droger dan als koeling tijdens het indoor fietsen.

Kent er iemand de mtb routes kattevennen in Genk?
Zijn dit dezelfde lussen als hoge kempen?
Want die zijn redelijk saai kan ik mij herinneren.

Tips?
Als ge er krantenpapier in doet moet je dat wel regelmatig vervangen, ik weet niet of je dat doet :unsure: Als u schoenen doorweekt zijn en je prompt ze dan vol met papier, dan wordt dat papier ook nat en krijg je een ideale vochtige omgeving voor allerhande dingen die je liever niet in je schoenen hebt.

Ik zet mijn schoenen gewoon zoveel mogelijk open in de berging waar de ventilatie van het huis zijn werk doet.

Terug
Bovenaan