Pieterjan94
Well-known member
En voor 33mm toch ook gewoon 28"? Echt vent wat is me dat hiere. Al genoeg strakke banden erop gekregen ma dit slaat alles.700c slaagt op de buitenmaat van uw band. En 622 is de diameter van de velg. 700c zegt in feite niet veel, want per band kan dat verschillen. Wat belangrijk is is de diameter van de velg en dat is 622 in combinatie met de band. Zo leg je op een 622 velg met een 54 dik een 29” en op een 622 met 30 een 28”.




