De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Sinds enkele weken gebruik ik een wahoo bolt. Die synchroniseert automatisch naar komoot en Strava. Nu deed hij het niet naar Strava. Komt dit nog soms voor bij iemand? Naar komoot lukt wel en net bekeken Strava staat nog altijd op automatisch uploaden in de element app.
Wat hier soms gebeurt, is dat de route wordt ingeladen in de app en automatisch synct, maar dat de 4G van mijn gsm niet aan staat en die nog niet verbonden is met de wifi. Daardoor laadt die niet meteen automatisch op. In dat geval eens de app herstarten eenmaal je wel verbinding hebt, of in de app naar uw specifieke rit gaan en dan handmatig uploaden naar Strava.
 
Beenstukken hebben ook een anti-slip rand, zakt nooit af.
Bij alle merken kan je wel kiezen tussen verschillende modellen qua temperatuur en regenbestendigheid. Je kan best meteen iets fatsoenlijk kopen, dat is nu eens echt iets dat niet slijt. (en je gebruikt het ook maar enkele maanden per jaar). Ik heb zo ooit rap rap armstukken van BBB gekocht, als ik dan die van Castelli aan doe is dat dag en nacht verschil. Die van BBB draag ik gewoon niet meer, weggegooid geld.
 
K3 finisher van Siroko heb ik nu.
Van Oakley, gewoon een groter model, bv de Sutro? Maar mag ook een ander merk zijn, ik mag er gewoon niet meer gedrogeerd uitzien na afloop.
Die K3 heeft verluchtingsgaten waar de wind binnen blaast natuurlijk :p
Dat is niet optimaal.

Ik heb zelf een sutro S. Uiteraard super tevreden van, die lens en het frame zijn gewoon top.
Dat is zo jaren 90. Koop u gewoon beenstukken.
Beenstukken zijn voor het tussenseizoen. Als het een graad of 10-12 is.
Als je nu gaat fietsen dan ben je echt wel beter af met een lange broek met zeem.

Je kan heel dikke beenstukken kopen. Maar als jij een bib aanhebt die zo licht is als maar kan zijn gaan uw quads, hamstrings en sjarel nog altijd koud hebben.

Ik kan hier talloze broeken gaan linken, maar dat gaat ons ver leiden.
Je hebt daar ook talloze kwaliteiten, merken, vormen en kleuren in.

Als je tevreden bent van een boxershort met zeem dan gaat een broek die ik in gedachte heb voelen alsof de hemel uw billen streelt.
 
Via de club van het werk kan ik kalas kledij met logos enzo. Maar was bestellen tot 2/2 en dan 6-8 weken leveren dus bewust nu geen winterbroek met zeem gekocht. Zal dit in het najaar doen.

Dus nu ofwel beenstukken, ofwel een broek zonder zeem
 
Of gewoon heel het jaar door met korte broek rijden hé. Vandaag toch een man of 10 zo zien rondtoeren 😬. De Garmin gaf toch zeker 6 graden aan.
 
Deze week de Castells Thermoflex gekocht, zeker zo warm als een langbroek. Zoniet warmer. De Nanoflex heb ik ook van castelli maar deze zijn nog warmer.
 
Ik vandaag voor het eerst met een échte winterbroek. La passione Deep winter tights.

Man man, daar kan je mee naar de Zuidpool 🥰

Met beenstukken bevriest mijn fluitje altijd. Niet om aan te zien
 
Of gewoon heel het jaar door met korte broek rijden hé. Vandaag toch een man of 10 zo zien rondtoeren 😬. De Garmin gaf toch zeker 6 graden aan.
Idd ik heb de rit in Aalter gedaan, zag er idd een aantal met korte broek en zelfs een met korte broek en korte mouwen

Hoe meet je de maat van een beenstuk? 😝
 
Gewoon beenwarmers volstaan toch gewoon bij droge temperaturen boven het vriespunt. Het eerste kwartier kan misschien een béétje fris aanvoelen, maar dat went wel.

Ze moeten veel eieren onder de amateurs van de oh zo heroische sport leggen! Wat is't volgende, binnen blijven als't regent? smfh
 
Waar rij jij dan ook 🙈
Overal waar ik baanjanetten voorbij kan rijden met mijn dikke banden!!

Idd ik heb de rit in Aalter gedaan, zag er idd een aantal met korte broek en zelfs een met korte broek en korte mouwen

Hoe meet je de maat van een beenstuk? 😝
Je neemt gewoon dezelfde maat als de rest van je kledij. Tenzij je benen hebt zoals Forstermann, dan één maatje groter.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan