De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Om plaats te winnen in de garage ben ik op zoek naar een gemakkelijk ophangsysteem om mijn koersfiets omhoog te hangen en dit op een manier dat er onder de koersfiets nog voldoende ruimte is om een gewone fiets te plaatsen.

Ik heb online al wat zitten rondkijken maar ik zie door het bos de bomen niet, iemand ervaring met een dergelijk ophangsysteem?
 
Om plaats te winnen in de garage ben ik op zoek naar een gemakkelijk ophangsysteem om mijn koersfiets omhoog te hangen en dit op een manier dat er onder de koersfiets nog voldoende ruimte is om een gewone fiets te plaatsen.

Ik heb online al wat zitten rondkijken maar ik zie door het bos de bomen niet, iemand ervaring met een dergelijk ophangsysteem?
Ik heb een stashdock, kost wel wat.
Of ik het opnieuw zou kopen geen idee. Enige nadeel is dat als ik sportdrank gemorst heb of gezweet dat de kader beetje aan de mouche plakt :p

Voordeel is wel dat helm, bril en schoenen er bij kunnen. En CO2 patronen
Nadeel is dat ik 2 helmen, 3 paar schoenen en 2 brillen heb :D
 
Om plaats te winnen in de garage ben ik op zoek naar een gemakkelijk ophangsysteem om mijn koersfiets omhoog te hangen en dit op een manier dat er onder de koersfiets nog voldoende ruimte is om een gewone fiets te plaatsen.

Ik heb online al wat zitten rondkijken maar ik zie door het bos de bomen niet, iemand ervaring met een dergelijk ophangsysteem?
Gewoon 2 haken kopen in de Gamma en fiets met het frame omhoog hangen.
Of 1 gedraaide haak kopen en fiets met voorwiel omhooghangen.
 
Idd gewoon zo'n 90 graden haken, ik heb een dubbele en daar dan wat bubblewrap rond gedaan met plakband. Want die "fietshaken" kosten veel meer voor een plastic laagje erbij.

Enige nadeel is datk maar 1 kan ophangen, en ik nu 4 fietsen heb (mtb, koers, stadsfiets en elektrische stadsfiets) + vriendin 2 (elektrische en gewone stadsfiets).

Nog wa fietsjes en steps van de kinderen en tis een ganse winkel in de garage
 
Hmm das wel nog interessant zo'n systeem, zou eens moeten meten of dat hier ook kan. Enige nadeel is dat alles snelbouwer is, hatelijk om iets deftig te monteren
Met de juiste pluggen moet dat toch lukken? Hier is het houtskelet, dus een beetje gepuzzeld zodat aan beide zijden de vijzen in een houten balk gaan (je kan die twee helften van de drager wat verder uiteen schuiven).
 
Die grotere brillen genre Oakley, helpen die 100pct tegen wind in de ogen? Heb nu al enkele brillen geprobeerd, maar mijn ogen zijn steeds knalrood bij thuiskomst. Heb er op zich geen last van maar mijn vriendin denkt altijd dat ik de haven van Antwerpen gepasseerd ben en ze wilt dat niet meer denken.

Suggesties: shoot!
 
Die grotere brillen genre Oakley, helpen die 100pct tegen wind in de ogen? Heb nu al enkele brillen geprobeerd, maar mijn ogen zijn steeds knalrood bij thuiskomst. Heb er op zich geen last van maar mijn vriendin denkt altijd dat ik de haven van Antwerpen gepasseerd ben en ze wilt dat niet meer denken.

Suggesties: shoot!
Welke bril draag je nu misschien en welke Oakley heb je op het oog?
 
Sinds enkele weken gebruik ik een wahoo bolt. Die synchroniseert automatisch naar komoot en Strava. Nu deed hij het niet naar Strava. Komt dit nog soms voor bij iemand? Naar komoot lukt wel en net bekeken Strava staat nog altijd op automatisch uploaden in de element app.
 
Die grotere brillen genre Oakley, helpen die 100pct tegen wind in de ogen? Heb nu al enkele brillen geprobeerd, maar mijn ogen zijn steeds knalrood bij thuiskomst. Heb er op zich geen last van maar mijn vriendin denkt altijd dat ik de haven van Antwerpen gepasseerd ben en ze wilt dat niet meer denken.

Suggesties: shoot!
Skibril!

En nu serieus: nog nooit last gehad van wind in de ogen als ik bril op heb dus ben echt benieuwd wat voor exemplaar jij je t
 
Iemand tips voor een lange fietsbroek zonder zeem?

Heb zo'n korte fietsbroek met bretellen van oakley, en ook gewoon een boxershort met zeem. Ben wel tevreden van die 2 dus zoek gewoon voor dit weer een lange broek voor erover.

Heb een goedkoop geval (pinnacle) van sportsdirect maar de naden spannen zwaar aan mijn kuiten. Wel gekocht zonder enige fietservaring tis misschien daarmee 😝
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan