ns_man
Well-known member
Ga ervan uit dat het rond de 27 gemiddeld zal liggen dan, da's een kleine 10 uur![]()
Skip gewoon die eerste 100km? Is geen hol aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ervan uit dat het rond de 27 gemiddeld zal liggen dan, da's een kleine 10 uur![]()
Gent-Wevelgem: hold my beer!De dodentocht is zowat de meest zotte cyclo dat er is. Daar rijden er enorm veel rond die niet getraind zijn voor de afstand en niet gewoon zijn om in groep of een cyclo te rijden.

Welke gemeente?Fietsenwinkel achter mijne hoek wordt erkend Canyon Service Partner.![]()
Rumst(tussen Antwerpen en Mechelen).Welke gemeente?
Ik rij steeds met petjes van CoisCycling onder mijn helm, en die zitten super goed.Zijn hier mensen die met een koerspet rijden?
Ik overweeg om er eentje te kopen, maar zijn er zaken waar je op moet letten (aka zit hier veel verschil in of is het 1 pot nat)?
de meeste typische (katoenen?) petjes spannen bij mij keihard, en mijn hoofd is niet zooo extreem groot (size M helm, 58cm).Zijn hier mensen die met een koerspet rijden?
Ik overweeg om er eentje te kopen, maar zijn er zaken waar je op moet letten (aka zit hier veel verschil in of is het 1 pot nat)?
,1 pot nat. Ze zien er allemaal even stom uit.Zijn hier mensen die met een koerspet rijden?
Aangezien de valckenier classic denderstreek is zeker eens corsa campagnolo checken.Ik zie dat het eind maart opnieuw de Valckenier classic is. Zijn er nog zo georganiseerde fietsroutes voor amateurs?
Zijn de blauwe trails doenbaar voor mensen die niet fietsen? Ook geen wielrenners dusHier ook nog altijd veel last van corona. Ik gebruik zelf de enduro trails in Spa als referentie, normaal 7-8x omhoog eer dat de benen/conditie het voelen. Vorig weekend na 3x omhoog compleet leeg. Had gehoopt dit jaar wat beter aan het seizoen te kunnen starten, maar corona heeft daar toch anders over beslist.
De blauwe zijn niet echt moeilijk te noemen. Als je kan fietsen en je bent voorzichtig geraak je daar altijd heelhuids beneden.Zijn de blauwe trails doenbaar voor mensen die niet fietsen? Ook geen wielrenners dus
Euhm misschien dat ik de hype niet goed doorheb.komaan @Arkaine , join the gravel hype!
Terug die losse(re) broeken, merino shirts en de baard laten staan.
Dan nog wat craftbeers in de bidonhouder en oefenen op ontkurken met spd-pedalen
Lap.. Ik ga weer kosten moeten maken.Euhm misschien dat ik de hype niet goed doorheb.
Maar gravel doe je toch in uw super strak rapha outfit en wahoo op de front-mount?
Hipster en expensive.