Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga ik toch ook eens naar moeten zien, ik zit hier al een eeuwigheid met een tenniselleboog die nooit echt geneest. Zitten er hier ergens verdelers in de buurt?Dan zou ik gewoon voor een ShockStop gaan van 150€, en hetzelfde effect bekomen (20mm veerweg)

Ga binnenkort ook eens op ontdekking daar. Vind het wel frappant dat bij al hun ritten staan dat ze meevallen voor beginnende rijders, 80 km en zeg maar 1500 hm is toch niet voor amateurs?Ook een nieuwe route op Le Coffee Ride. Heb er nu een paar van gereden en is al altijd goed meegevallen.![]()
Out of office - Le Coffee Ride
A route that takes you over Côte de Wanne from Trois-Ponts toward the isolated village of Logbiermé before heading down to the side skirts of Stavelot passing the Eddy Merckx monument on your left side at the cross section of the Stockeu climb. Following the corniche road of La Vauxl you will...www.lecoffeeride.cc

't Is een Amerikaans product, dus... Rose bikes in Duitsland (direct-sell zoals Canyon) verdelen ze wel precies. SigmaSports in de UK ook (maarja, Brexit).Zitten er hier ergens verdelers in de buurt?
Als je rustig rijdt is alles te doenGa binnenkort ook eens op ontdekking daar. Vind het wel frappant dat bij al hun ritten staan dat ze meevallen voor beginnende rijders, 80 km en zeg maar 1500 hm is toch niet voor amateurs?![]()

Ik zag alle nieuwe xplr producten van sram met die hravelvork vandaag ook op YouTube verschijnen dus zal wel zo gepland zijnIk denk trouwens dat Canyon hier eventjes Rockshox gescoopt heeft. Want de "Rockshox Rudy 30" is nog helemaal niet gelanceerd. Straffer nog, tot een paar uur geleden wist niemand dat Rockshox (in navolging van Fox en SunTour) ook aan een gravelvork met kleine veerweg aan het werken was.
't Zal wel een mooie route zijn, maar ik heb toch een paar opmerkingen bij de beschrijving.Ook een nieuwe route op Le Coffee Ride. Heb er nu een paar van gereden en is al altijd goed meegevallen.![]()
Out of office - Le Coffee Ride
A route that takes you over Côte de Wanne from Trois-Ponts toward the isolated village of Logbiermé before heading down to the side skirts of Stavelot passing the Eddy Merckx monument on your left side at the cross section of the Stockeu climb. Following the corniche road of La Vauxl you will...www.lecoffeeride.cc
Wil je dat ooitIk denk dat ze Wanne, Stockey en AB expres langs die kanten rijden, om het een beetje laagdrempeliger te houden. Als je als novice "een dagje Ardennen" gaat doen, dan wil je niet direct de Stockeu op je boterham krijgen.

Ik heb er vorig jaar gereden. Een tocht van Transactief.![]()
PlugPlug Opaalkust: Gravelgod in Frankrijk
De Opaalkust? Dat is Cap Blanc Nez en Cap Gris Nez. Imposante krijtkliffen, woeste baren en charmante vissersdorpjes. Een fenomenaal decor voor een magistrale gravelrit! Benieuwd? Lees verder onder de foto of bemachtig nu de route en startgids van PlugPlug Opaalkust.Noteer wel: het binnenland...www.deparcoursbouwer.cc
Nieuwe route rond de opaalkust. Ziet er mooi uit.